Losing trust - 046
En mijn auditie ging goed zit erin!!!!!!!!!!!
Ik ben zenuwachtig voor zaterdag >.<
Ik liep heen en weer en heen en weer, tot ik de laatste doos in de vrachtwagen zette. De man deed de grote deur dicht en stapte in. Hij zwaaide even en reed toen richting Harry zijn huis. Ik liep het huis weer in en keek voor de laatste keer rond. Het huis dat ik van mijn twee beste vrienden had gekregen. Het huis waar ik nu mijn meeste herinneringen had van Harry. Ik voelde plots een warme hand de mijne vast pakken en keek opzij naar de krullenbol naast me. “Ben je klaar voor onze nieuwe start?” vroeg hij met een beetje angst in zijn stem. Ik knikte en liep met hem mee naar buiten. Ik liep naar de auto en stapte in. Harry kwam er ook aan, startte de motor en toen reden we weg. Ik was op om de één of andere reden zenuwachtig. Ik was natuurlijk vaker bij Harry geweest, maar toch was het anders nu ik bij hem ging wonen. “Babe, gaat het wel?” ik hoorde zijn warme stem en schrok op van mijn gedachten. “Uhm ja gaat wel” zei ik nog al afwezig. “Weet je het zeker? Als er wat is moet je het zeggen dat weet je he.” “Ja I know. Ik ben een beetje zenuwachtig denk ik” zei ik met een waterig glimlachje. “Hmm het komt wel goed het is mijn huis maar” zei hij lacherig. Ik maakte een instemmend geluidje en leunde met mijn hoofd tegen het raam. Uiteindelijk waren we er. Harry en ik stapten uit en pakte gelijk alle spullen uit de vrachtwagen en zette het in huis. Toen we eindelijk klaar waren betaalde Harry de man en liepen we het huis in. Harry plofte op de bank neer en ik ging tegen hem aan liggen. “Morgen maar alles uitpakken zeker?” vroeg hij en speelde een beetje met mijn haar. Ik knikte en liet mijn hoofd op zijn borst vallen. “Ik heb je gemist” zei ik zacht terwijl hij mijn hand vast pakte. “Ik jou ook. Heel heel heeeeeeeeeeel veel” ik moest lachen en zuchtte even. Zo bleven we nog een tijdje liggen. Als het kom wou ik dit moment bevriezen en het voor altijd vast houden. “Zullen we een filmpje kijken?” “Ja is goed” antwoordde ik en ging overeind zitten zodat hij een film uit kon zoeken. “Welk genre wil je? Horror, Actie, Romantiek, Drama of Komedie.” “Uhmm doe maar Horror” ik keek altijd horror films dus ik hoefde niet bang te zijn dat ik vannacht niet kon slapen of zo. Hij knikte even en stopte er toen een film. “Wat ga je doen?” vroeg ik terwijl hij richting de keuken liep. “Geen film zonder popcorn!!” gilde hij uit en ik moest lachen. ‘Wat een gestoord kind is hij ook’ dacht ik bij mezelf en zuchtte even.
Reageer (1)
Aaawh (:
1 decennium geledenGa snel verder xx