Heeeeheee !
Hier is het eerste hoofdstukjee !
Hope do you like it ! :)

kusss.

Samen met Suzie liep ik door de winkelstraten van Goor. Ineens hoorden we overal gegil. We keken om en Suzie herkende Rein. Ohja, Rein zit in MainStreet, en Rein is Suzie's vriendje. Daan, Rein, Owen & Nils zijn goede vrienden van ons geworden. Maar Daan vind ik toch wel bijzonder. Niet aan denken Sharon, hij ziet je toch niet staan. Suzie trekt me mee naar de jongens. 'Maar Suus we zouden shoppen!' zeur ik. 'We vragen wel of de jongens mee gaan schat' krijg ik als antwoord. Zuchtend loop ik achter haar aan naar de meiden die staan te gillen omdat ze Rein, Daan , Owen en Nils zien. Als ze met iedereen op de foto staan en handtekeningen hebben uitgedeeld, herkennen ze ons. 'HEEEE GIRLSSS' roept Owen enthousiast en komt naar ons toegerend. Typisch Owen, altijd enthousiast. Lachend geven we hem een knuffel. Dan volgen Rein, Daan en Nils. 'LIEVEEERD IK HEB JE ZO GEMIST !!!' roept Rein. Lachend kijken Daan, Owen, Nils en ik toe hoe Suus en Rein elkaar begroeten. 'Gaan jullie mee shoppen?' vraag ik dan maar. 'Want ik heb echt nodig een jurk nodig voor het feest van papa vanavond. Jullie komen toch ook?' ga ik verder. We besluiten te gaan shoppen. Bij de vero moda koop ik een mooi jurkje, en bij die mooie schoenenwinkel (ik ben even de naam kwijt) koop ik een paar pumps. Ook de anderen zijn flink geslaagd. 'Zin om sleepover te doen vanavond?' vraagt suzie glimlachend. 'JAA' roepen we zo ongeveer in koor. De jongens gaan naar Daan's huis (ze waren deze week bij Daan) om hun spullen te halen enzo, en wij gaan vast in de kelder bij mij de matrassen klaarmaken en zorgen dat we kunnen slapen. Ik kijk op de klok en zie dat het 7 uur is. Om 10 uur begint het feest. 'Suus, ik ga even douchen, jij red je wel toch ?' zeg ik. 'Jaahoor, ik kijk wel tv' antwoord ze terug. Ik loop naar boven, pak mijn kleding, en ga douchen. Daarna ga ik weer naar de kelder. Dan gaat Suus douchen. De kelder is net mijn 2e slaapplaats. Er staat een 2 persoons bed, een spiegel, een kledingkast, ja eigenlijk slaap ik er best vaak. Maar dat komt omdat ik gewoon mijn ouders echt niet kan uitstaan. En in de kelder voel ik me op me gemak. Maargoed, terug naar de werkelijkheid. Ondertussen is het 8 uur en over een half uur zouden de jongens komen. We werken nog voor de laatste keer alles bij en dan horen we de bel gaan. Ik doe mijn jurk goed en loop dan naar de deur waar ik de jongens binnen laat. 'Wow, wat zie je er mooi uit' zegt Daan blozend. De andere jongens fluiten en ik voel dat ik rood word. 'Dankje Daan' zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef.

Reageer (1)

  • suusduifje

    Shar je schrijft zo goed eh gvd ♡

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen