Chapter 1: Great Hall
En daar zat ze dan, een 5e jaars aan tafel. twee anderen meiden zaten te roddelen wat achter hun tafel gebeurde. Maar wat er gebeurde was niet echt iets wat hun intresseerde.
Midden bij de tafel tussen de twee meiden, zat nog een meisje met donkerblond haar dat tot haar schouders valt, en mintgroene ogen, je zou eerder denken dat zo'n meisje Charlotte heette. Maar nee, haar echte naam was Evelyn.
Evelyn bekeek het meisje naast haar, dat merkte het meisje zelf snel op
''Eet je dat nog op?'' Zei het meisje dat naast haar zat.
Evelyn schudde nee, en schoof het bord naar het meisje naast haar.
''Ben je nieuw, want ik heb je hier nooit eerder gezien.'' Dit was eens scherp opgemerkt.
''Amper, ik ben 3e jaars''. dit zei het meisje vlug erachteraan.
''En.. hoe heet je.''
''Quinn, Jij?''
''Evelyn, het liefst zou ik iets anders hebben gehad, dan deze naam''
Evelyn stond op en liep naar de tafel achter haar.
Ze sloeg haar handen op die tafel en vroeg of ze hun slagroom konden lenen.
Toen ze terug naar haar eigen tafel ging mét de slagroom.. trapte iemand perongeluk tegen de onderkant van de tafel, de tafel ging dus beven. toen viel een brandende kaars van de tafel neer waardoor de volgende ook neerviel, dat veroorzaakte brand.
Iedereen raakte in paniek toen er opeens een aantal waterstralen op de brand werd afgeschoten.
Stuk voor stuk werd de brand geblust.
Iedereen stond in de hal.. en liepen stuk voor stuk naar hun leerlingenkamers.
in de kerkers brandde de openhaard, Toen Evelyn en Quinn plaats namen op de zachte bank.
Er stond een vaas met water erin, maar nog niks zat in het water.
Toen pakte Evelyn haar toverstok erbij, ze probeerde aan gelukkige dingen te denken,
Ze zwiepte met de juiste vorm van de stok 'Orchidea!' en meteen kwam er een witte bos rozen eruit.
Die zette ze in de vaas met water, ''Ziet er stukken beter uit, vind je niet.''
''Mooi werk hoor, alleen.. het kan mooier..''
Reageer (2)
Ik werk er nog aan haha, de fotos zien er een beetje onrealistisch uit, maar ik maak m'n eigen fotobewerking.
1 decennium geledenAbo, klinkt leuk
1 decennium geleden