22. Eva comes :)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
*hug*
1 decennium geledenIk verlangde stiekem heel erg naar dit stukje over mij (: en ooohhh dat kaartje van mij
1 decennium geledenEn je bent zo lief, bedankt voor die lieve dingen die je beschreef in dit stuk over mij, echt waar! Dat doet me goed
Jij bent ook een super lieve meid die altijd alles super goed doet!
En geef jezelf aub de schuld niet om het feit dat wij toen niet samen onze verjaardag konden vieren (wat ik gisteren al zei) dat verdien je gewoon niet! Het was nu eenmaal zo, en natuurlijk kon ik daar mee leven.
En in januari zullen we samen onze sweet 16 vieren yeaaahhhh
xx,
Eva
Ik wil je een knuffel geven!
1 decennium geledenZe komt wel terug Floortje van me, ze komt wel terug (eigenlijk is ze al terug gekomen is onze story...) WE WANT YOU TO BECOME BETTER (gezegd met n kakker accent) En je bent echt niet de enige die wel is een schuld gevoel heeft na het eten van chocola, ik ben dr ook een hoor. Bijvoorbeeld van de week, heb ik 1 grote milka reep gekocht, een reusachtige koek vers van t bakkertje, 3 iets minder grote koeken (maar dan ook echt ietsjepietje minder), 2 super grote stukken taart, heel veel vla met super veel slagroom, dat heb ik allemaal opgegeten, en daarna voel ik mij ook dik, en dan beloof ik me zelf ook dat ik nooit meer zoveel ongezonds in een week ga eten, maar ik weet dat me dat nooit gaat lukken, want nog iets waar ik respect voor heb bij mensen die willen afvallen, dat ze kunnen stoppen met eten, ik kan dat niet (en ik weet dat ik daar blij om moet zijn, maar dat ben ik niet altijd)
1 decennium geledenMaar jij moet niet kijken wat ik daar net schreef, want ik weet eigenlijk niet of t wel zo goed is dat ik dat naar jou schreef, superfloortje van me. Maar weet You're not alone!!!!
XxX IrisjeVirusje
leuk hoofdstuk,
1 decennium geledensorry dat ik zo laat reageer, kben zelf opnieuw opgenomen dus ik ben wat minder online
nog veel succes!
en hou je vast aan de leuke dingen/mensen