hey ik vind mijn verhaal zelf een beetje saai en langdraderig worden.
Vinden jullie het nog wel leuk anders denk ik dat ik hem ga eindigen of een deel 2 ga beginnen.

XXX iris

(vanuit Emma)

Ik kijk toe hoe Daan voorzichtig de bom van alle kanten bekijkt. Tot plots de linkerkant mijn kant opdraait. He Daan kijk daar hangt iets aan. Voorzichtig scheur ik het briefje van de bom af maar gelijk daarna begint het ding nog harder te piepen en verschijnen er allerlei cijfers op het pakketjes dat van een 30.00 dat naar 29.59 gaat. Shit je hebt hem zonet geactiveerd. Maar kijk dan hier op dit briefje is iets opgeschreven.
Hallo Daan.
Ik wist wel dat jij Emma niet in de steek liet daarom heb ik hier mijn afscheidscadeautje neergelegd. Als wraak op jou! Ik hoop dat jullie nog een aantal leuke minuten samen hebben. En denk eraan wanneer de klok op 00.00 staat dan is het BOEM. Groet Damian.
Angstig werp ik een blik op de klok nog 28.03. Daan wat moeten we nu doen? Ik weet het niet Emma, echt niet. Daan slaat zijn arm om me heen. Weet je zeker dat we niet door een raam of deur kunnen? Treurend schud Daan zijn hoofd het raam waar Damian door ging heeft hij een aantal balken voor geplaatst en de rest zit allemaal op slot. Kunnen we niet iemand bellen dan? Daan springt meteen op tuurlijk ik heb mijn mobiel mee dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Ik bel Nils wel. Daan toetst een nummer in en glimlacht naar me als Nils opneemt. Hey Nils met mij. Hey Daan hoe is het daar binnen? De politie heeft hier buiten net Damian opgepakt. Hij wou er vandaar gaan. Daarna wou de politie gelijk de caravan in maar we zeiden dat ze jullie maar even moesten laten jij had tenslotte een hoop uit te leggen. Maar hoe is het met haar? Tja met haar gaat het wel goed alleen zitten we hier opgesloten in de caravan en kunnen we er niet uit. Dat is op zich niet zo'n groot probleem alleen zijn we er net achter gekomen dat er een bom in de caravan ligt. Hij staat nu op 24.57 en als hij op 0 staat dan gaat hij af schreeuw ik haast door de telefoon. SHIT problemen hoor ik Nils nu keihard naar de anderen schreeuwen. Ondanks deze situatie is het best grappig en schiet ik als nog in de waarna Daan ook meteen mee lacht. Oke Daan je krijgt nu iemand van de technische dienst aan de lijn schreeuwt Rein door de telefoon. Oke is goed.

Hallo ik ben Spike en specialist in het onschadelijk maken van bommen. Kun je misschien vertellen hoe de bom eruit ziet. Nou hij is rechthoekig met een soort rondje bovenop. ook gaan er allerlei gekleurde draadjes naar buiten en binnen. Oke dat is de GBA16 een van de gevaarlijkste bommen hoor ik hem tegen een collega zeggen. Wees gerust we komen zo bij jullie dan maken we hem onschadelijk. De brandweer maakt wel een gat in het dak ofzo. Dat zou ik niet doen! Opeens hoor ik Damian door de telefoon verschrikt kijk ik naar Daan. Die zijn schouders op haalt. Ik heb de bom zo ingesteld dat wanneer iemand de caravan binnen komt of verlaat hij meteen af gaat. Alle kleine beetjes hoop die ik nog had zijn meteen weg. We kunnen gewoon nooit uit deze caravan komen. Daan komt naast me zitten. Voorzichtig rolt er een traan over mijn wang nog 19.32 minuten en het is gewoon voorbij. Uit Daan zijn telefoon komt allerlei geschreeuw dat de camping nu meteen moet worden geëvacueerd. Grote groepen mensen haasten zich naar de uitgang en Daan en ik blijven voorzichtig tegen elkaar aan zitten.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    Hij is hartstikkeleuk niet stoppen

    1 decennium geleden
  • 1DandMSlove

    Nee niet stoppen! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen