Proloog
Mensen zoeken voor alles een verklaring. Als men over iets niet weet hoe het werkt kan men er niet van slapen. We blijven zoeken naar antwoordden tot we er vinden. En meestal zijn dat dan wel antwoordden die we te vergezocht hebben.
Want soms, heel soms, kan je alles heel makkelijk verklaren. Want het antwoordt staat gewoon voor je neus. Je moet er enkel met heel je hart kunnen in geloven!
Wil je dat antwoordt weten dan?
Wel ik wil het best wel met je delen maar je zal me toch maar enkel voor gek verklaren...
Het antwoordt is...
Magie!
Nou, zie je wel! Ik zie wel hoe je kijkt hoor! Je geloof me niet! Maar zal ik je nog een geheimpje vertellen?
Ergens hier ver vandaan ligt een planeet die Music heet. De inwoners op die planeet bezitten magie! Ze kunnen niet leven zonder! Het is net zoals lucht voor hen. Noodzakelijk!
Je vraagt je vast af waarom ik in magie geloof en denk dat er zo'n planeet bestaat hé?
Wel, eerst geloofde ik er ook niet in tot er een pratende hond op me afkwam en me dit alles vertelde.
Ja, je hoorde me goed! Een pratende hond! Want op die planeet heeft elke inwoner een Soul Animal. Een dier gekoppeld aan de ziel die precies op hetzelfde tijdstip als jij bent geboren. Hij voelt alles wat jij voelt, kan communiceren met jou via je gedachten en... sterft wanneer jij sterft!
Je gelooft me nog steeds niet hé.
Oké dan, dan geloof je me maar niet en ben je lekker naïef zoals elk mens hier en zoek je je oplossingen veel te ver.
Maar ik heb nog één vraag voor je voor ik maar weer eens ga.
Wat zou je doen als ik van die planeet afkomstig ben?
Wat zou je doen als ik magie bezit?
Reageer (1)
Abo
1 decennium geleden