Leonie pov

Oke kijk, begint David. Van mijn baas moest ik zo genaamd naar een of ander festival. Maar toen ik terug kwam om 12 uur wist ik dat er iets niet klopte en ik ben op zoek gegaan. En wat ik vond is niet zo' n goed nieuws.. Ik vond in al mijn kleren een opneem apparaatje. Dus al onze gesprekken zijn af geluisterd, hij weet dus nu dat ik aan jullie kant sta. Ook ontdekte ik dat jullie auto weg is. We kijken geschrokken naar buiten en inderdaad op de plek waar hij hoort te staan staat hij niet meer. Ik weet niet wat hij nog meer aan het doen is maar in ieder geval hij heeft ook een brief voor me achter gelaten. Hij haalt hem uit zijn broekzak en geeft hem aan mij. Ik vouw hem open en begin voor te lezen David ik weet waar je mee bezig bent dus help ze maar! succes ermee! P.s denk maar niet dat ik jullie niet dwars ga zitten! Stond er in lelijke letters geschreven. Dan valt iedereen stil. Wij hebben ook nog iets belangrijks zegt Louis. David kijkt hem met belangstelling aan. Toen we terug kwamen van de disco net sloegen de poorten van de camping dicht dus waarschijnlijk zitten we hier opgesloten. En David lijkt na te denken waarna hij zegt ik heb geen idee wat we moeten doen en wat mijn (ex) baas nog gaat doen. Maar in ieder geval moeten we nu gaan slapen het is al 3 uur s' nachts en we kniken gapend. David loopt de caravan uit en wij vallen moe neer op het bed.

Harry pov

Daarnet kwam David langs die vertelde me het verhaal over het zendertje. Hij vertelde ook dat hij nu echt bij m'n vrienden hoort en dat hij me waarschijnlijk niet meer zo vaak als eerst eten kan brengen omdat de baas hem heeft ontdekt en hij nu eigenlijk niet meer bij mij mocht komen.hij zei dat we opgesloten zitten op de camping ook jij zei hij. Ik vroeg me af waarom ook ik was opgesloten ik zat toch niet op de camping? Daarop antwoorde hij nee dat niet maar om het bos heen staat een hoog hek met stroom erop en de enige ingang is via de camping.. Daarna moest hij weer weg.

Reageer (1)

  • Snuf

    ENG!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen