begin van mn nieuwe story alweer!! jippie
Silke en Britney zijn niet echt beroemd
Ik weet dat de eerste hoofdstukken tamelijk saai zijn. Srry daarvoor!!
Oh ja, hs staat voor hoofdstuk
Enjoy!! xx

Ik herinner me het nog goed. Ik was vijf jaar toen mn powers zich begonnen te ontwikkelen. Opeens kon ik kiezen wanneer het regende en wanneer de zon scheen en ik kon de temperatuur, luchtdruk veranderen wanneer ik maar wou. Ik heb dat toen aan mn moeder verteld en ze besloot me later naar de Royal Magic Academy te sturen. Dat is een internaat voor beroemde mensen met een magische kracht. Natuurlijk was ik op mijn vijfde nog niet beroemd maar mn moeder Babette Labeij was dat toen wel al en ze had het gevoel dat ik in haar voetstappen zou treden. Juist gevoeld, mam! Op mijn tiende startte ik samen met Britney, mijn beste vriendin een bandje. We zongen onze eigen nummers en zetten er filmpjes van op youtube. Daar zijn we ontdekt door de Futures Presidents. We kregen ons eerste eigen album met allemaal zelfgeschreven nummers. Ondertussen hebben we al drie albums, we schrijven nog steeds liedjes zelf maar lang niet allemaal meer. Bij de Futures Presidents hebben Britney en ik trouwens ook MainStreet leren kennen. We werden gauw goede vrienden en later werden Rein en ik zelfs meer dan vrienden. Net als Britney en Nils trouwens. Over de liefde gesproken, op mijn negende had ik voor het eerst een vriendje. Het was vlug uit maar ik ontdekte zo wel dat als je met iemand samen bent dat die persoon een deel van je kracht krijgt. Zodra het uit is, is die persoon weer normaal. Nu heeft Rein dus een stukje luchtkracht. Nou ja, wat, heel wat, eigenlijk. Binnenkort begint het nieuwe schooljaar. Britney heeft ook krachten, net als Nils dus, omdat ze samen zijn. Vuur. Rein, Nils, Britney en ik treden dus samen met de andere MainStreeters en hun vriendinnen binnenkort in op de Royal Magic Academy. Je kan op elke mogelijke leeftijd intreden maar je moet wel minstens twaalf zijn. Wij komen in een klas eerstejaars van 12 tot 16 jaar.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen