#imagine Nils- Esmee
Je hebt al 3 jaar een supergoede vriend, iedereen vindt het tof. Voor hun is het wel DE Nils Kaller van MainStreet. Jij bent er al helemaal aan gewend. Opeens kreeg je afgelopen zaterdagavond een wappje van Nils: Hee Esmee, MainStreet oefent aanstaande vrijdag op school, wil jij komen kijken? Hebben we toch nog wat publiek. Je mag het aan niemand doorvertellen, anders komen er misschien Mainiacs kijken. Jij antwoord: Hey Nils, Natuurlijk, gezellig! Oke, tot vrijdagavond om 7 uur. Doei! X Nils. stuurt Nils. Is goed doeiii! x Esmee antwoord jij terug. Nils stuurd wel vaker een kusje, omdat hij een goede vriend is. Je moet aan jezelf toegeven dat je eigenlijk wel meer voelt dan vriendschap. Maarja, Nils zoekt er waarschijnlijk niets achter. Hij heeft sowieso veel mainiacs die verliefd op hem zijn. Al ken jij hem langer je hebt geen schijn van kans. Stel je voor als jullie hadden...de mainiacs zouden dat niet leuk vinden. Ach, het gebeurt toch niet, je zet die gedachte snel uit je hoofd. Die vrijdag ga je om 10 voor 7 richting school fietsen. Je had om 5 voor 7 met Nils bij een bruggetje afgesproken, zo konden jullie het laatste stukje samen fietsen. * als je bij het bruggetje bent* Hee, nils. Een beetje zin erin? zeg jij. Nils antwoord: Hee Esmee, ja hoor! Altijd! Mooizo. antwoord jij. * als ze klaar zijn met repeteren* Daan zegt: Was weer gezellig en we hebben lekker gerepeteerd maar ik ga weer snel naar huis, want Goor is een aardig eindje. Rein zegt: Owen zullen wij ook maar eens gaan, Eindhoven & Waalre liggen ook niet om de hoek. Oke. antwoord Owen. Nils en jij zeggen de andere gedag. Nils zit voor op het podium, hij zegt tegen jou: Kom er gezellig bijzitten. Oke, je loopt naar het podium toe en gaat naast Nils zitten. Esmee, ik moet je al een tijdje iets vertellen, maar ik durf het niet zo goed, maar toch doe ik het. Jij zegt: Kom op Nils, zou erg zou het toch niet zijn? Er is toch niets ergs? vraag je bezorgd. Nee, gekkie. Ik voel voor jij iets meer dan vriendschap, wil je met mij verkering? vraagt Nils zenuwachtig. Jij kijkt hem een paar minuten met open mond aan. Je denkt: Ik dacht dat hij er voorderest niets achterzocht. Ehm....Esmee. Hoor je me nog? vraagt Nils lacherig. Ja, natuurlijk wil ik jou vriendinnetje zijn. Ik was ook al een tijdje verliefd op jou. Ik dacht dat je geen verkering wilde, voor de mainiacs. antwoord je. Maar wel voor zo'n mooi meisje als jou. zegt Nils. Ahw......je moet het de mainiacs toch een keer vertellen. zeg je. Ik tweet het nu wel meteen. Retweet het maar ofzo. Ze willen toch dat ik gelukkig ben? zegt Nils. Ga maar, alvast naar huis, ik wapp je nog wel. Je gaat naar huis. Als je thuis bent open je Twitter, je ziet een tweet van Nils. @NilsKaller - Mainiacs, ik heb verkering met een vriendin die ik al 3 jaar ken, ze heet @justesmee en het gaat er toch om dat ik gelukkig ben, stuur haar alsjeblieft geen haat. Liefs Nils. Jij retweet het.
Hope you like it! x
ps. Deze is beetje kort omdat ik het druk heb met school maar ik beloof dat je er nog een x 1krijgt die langer is!!!
Reageer (2)
Mag ik er ook een? xx
1 decennium geledenAhw, dankjee! Is goed, ik snap het wel, hoor ; )
1 decennium geleden