Foto bij you are special (Tom lovestory) 30

Reacties?

Het was nu al een week verder. Aiden ontweek je zo ver dat mogelijk was, waar je blij mee was. Je belde wel elke dag naar Simon uit angst. Mathieu was ook niet meer bij je weg te slaan in school en volgde je letterlijk als een puppy. Maar het is en blijft je beste vriend dus je nam het hem niet kwalijk. Alleen Ellen was verandert. Sinds ze had gezegd dat zij de man uit die brand had gered, kreeg ze volop aandacht en was super populair geworden. Ze zag jou bijna niet meer staan en als ze keek, was het altijd met een jaloerse blik, die je niet snapte. De bel was gedaan en meteen stapte je uit het lokaal en liep naar de speelplaats toe. Mathieu: “Hé Kelly.” Je Liep naar Mathieu toe en stapte in zijn auto. Sinds die tekeningen lieten ze jou bijna niet meer alleen. Niet dat het jou zo veel stoorde, het was eigenlijk best wel lief dat ze zo om je gaven. Vooral van Tom had je niet verwacht dat hij zo bezorgd zou kunnen zijn. Toen jullie bij je huis aankwamen gaf je Mathieu een knuffel. Jij: “Wat ga jij nog doen?” Mathieu: “Naar Simon.” Jij: “Doe hem de groeten.” Mathieu glimlachte en knikte. Daarna stapte je uit zijn wagen en keek naar Tom die al voor jou voordeur stond te wachten. Jij: “Is er iets?” Tom: “Nee, ik dacht, ik kom gewoon langs.” Je lachte even en deed daarna de deur open. Meteen kwam Lars op je afgestormd en gaf een knuffel. Tom grinnikte en toen keek Lars hem bang aan. Je pakte Lars op. Jij: “Lars, dit is Tom, een goede vriend van me.” Lars: “Wat is dat?” En hij wees met zijn kleine vinger naar Tom’s haar. Tom: “Dat is mijn haar.” Lars: “Ik wil voelen!” Je zette Lars terug neer. Jij: “Speel jij nog maar een beetje voor we gaan eten.” Meteen was Lars weer verdwenen. Jij: “Sorry voor mijn broer, hij is altijd zo nieuwsgierig.” Tom: “Geeft niks.” Jullie besloten maar om naar jou kamer te gaan omdat Lars anders bleef pogingen wagen om aan Tom’s haar te zitten. Tom: “Morgen zal je mij en Bill waarschijnlijk niet zien.” Jij: “Hoezo?” Tom: “Werken in de studio.” Je knikte. Je wist niet waarom maar je had het gevoel dat Tom ergens mee zat maar met wat? Je durfde het niet te vragen. Bang om de sfeer te verpesten. Hoewel hij eigenlijk je gedachten kan lezen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen