Vanavond was geen fijne avond voor me en als dat gebeurd moet ik het altijd van me afschrijven. Zo ook nu in een verhaal. Ik zal jullie even uitleggen wat er aan de hand is zodat jullie het verhaal wat beter snappen. Ongeveer een jaar geleden heb ik een Tumblr blog aangemaakt en daar ben ik in contact gekomen met een heel speciaal persoon. We zijn aan de praat geraakt. Eerst via Tumblr en daarna via Facebook en Skype. Het is geen liefdesverhaal omdat hij op mannen valt en we simpelweg niets voor elkaar voelen op die manier, maar de vriendschap die we hebben is ijzersterk. Een aantal maanden geleden hebben we besloten om elkaar in het echt te ontmoeten, helaas is hier vandaag abrupt een einde gekomen. Mijn dierbare vriend is ziek, heel erg ziek en we kunnen elkaar daardoor niet ontmoeten. Beide hopen we dat het volgend jaar zomer wel lukt maar vanwege zijn ziekte is dat ook nog maar de vraag. Zowel mijn hart als het zijne is gebroken en we voelen ons simpelweg klote. Om mijn gevoel van me af te schrijven, hem te steunen en jullie een mooi verhaal te geven heb ik besloten om dit verhaal openbaar te maken. Ik hoop dat jullie het mooi vinden lieverds.

( Let op! Dit verhaal is fictie maar sommige gedeelten zijn wel gebeurd/gezegd. Bill is in dit verhaal niet homoseksueel, mijn vriend is dat wel. Ik wil jullie hiermee niet in verwarring brengen vandaar dat ik dit even vermeld.)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • DarkSideXx

    Zeer mooi verhaal, wel echt knap vervelend van die vriend. Soms is het leven zo oneerlijk tegen geweldige mensen, maar dat betekend niet dat de hoop opgegeven moet worden!

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    He, echt heel veel sterkte met die vriend... Echt klote dat het zo is gelopen, ik hoop voor jullie dat het allemaal goedkomt! Heel veel sterkte ermee!
    Mooi stukje ook.
    Liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen