Kort hoofdstukje maar ik probeer zo nog een. Had vandaag eerste proefwerk Frans en heb echt het gevoel dat ik hem verpest hem en dat terwijl ik vorig jaar een 9 stond. Dus heb een soort van afspraak met mezelf als ik lager dan een 8 heb schrijf ik minder. Want dan moet ik er echt meer aandacht aan mijn huiswerk besteden. Sorry vind het schrijven hier echt heel leuk en de reacties ook maar voor school wil ik ook goede cijfers. Frans is echt mijn beste vak en wil hier gewoon wat hoger opstaan dan de rest. Waar ik volgende week veel toetsen van heb. Dus nouja je hoort het nog wel.

XXX iris

( vanuit Emma)

Ik kijk naar Daan die opeens heel bezorgd naar mijn hoofd kijkt. Voorzichtig ga ik met mijn hand langs mijn hoofd waarna ik naar mijn handen kijk. Bloed heel veel bloed. Ik wist dat het pijn deed maar zo'n grote wond had ik nu ook weer niet verwacht. Emma gaat het? Daan doet een stap om dichter bij me te komen. Blijf daar aub staan zeg ik. Emma wat is er? wat heb je? vraagt Daan nu opeens wel erg lief. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik weet niet wat ik moet zeggen en ik weet wat ik moet denken. Maar 1 ding weet ik wel en dat is dat dit allemaal niet lijkt wat het is. Ik kijk weg om Daan niet in de ogen te hoeven kijken waarna ik zeg dat er niks is. Jezus Damian wat heb je met Emma gedaan? Wat heb je haar verteld? Damian haalt zijn schouders op gewoon de waarheid. Je weet wel hoe het zit enzo. Voorzichtig kijk ik weer op ik zie dat Daan kookt van de woede maar zich probeert in te houden. Hij loopt nu richting Damian toe en gaat voor hem op het tafeltje zitten. Damian ik weet dat je boos bent maar laat aub mijn vriendin gaan ze heeft dringend verzorging nodig aan haar wonden. Damian kijkt verbaasd op jouw vriendin? Ik dacht dat je haar saai en te serieus vond. Kom op Damian je weet best dat we een stel zijn. Dat jij het met Emma verpest hebt en vervolgens naar haar vriendin gegaan bent kan ik niet helpen zegt Daan nu weer met zijn leuke Twentse accent. Even wordt het me allemaal te veel heeft Daan nu wel of niet aan Damian aangedrongen om het met mij uit te maken. En waarom zou hij dat gedaan hebben. En waarom is Damian hier dan opeens wil hij mij terug of is het voor wraak dat ik nu met Daan heb. Mijn hele hoofd wordt zwaar en ik ga plotseling allerlei vage zwarte schimmen zien. Ik voel dat ik weg zak. Ik probeer iets te zeggen maar het wil niet lukken. Even ben ik bang dat ik misschien wel dood ga maar dan heb ik plots mijn stem terug. Paniekerig hoor ik mezelf roepen. Maar zelfs dit doet zeer aan mijn hoofd. Ik doe mijn ogen dicht waarna ik helemaal weg zak.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Snel veder dit is gemeen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen