Niallingale || Deel 2
Ik had 2 dagen non stop gehuild en als ik dan toch niet had gehuild zat ik in de diepvries ijs te zoeken en die op te eten. Louis had godverdomme het recht niet. Ik moest vandaag naar de winkel want mijn ijs was op dus moest ik wel buiten. Ik had me aangekleed en ik liep naar buiten. Ik had wallen onder mijn ogen maar die had ik netjes weggewerkt met make-up. Ik liep mijn straat uit en wandelde die van de supermarkt in. Ja ik moest natuurlijk niet ver. Ik liep de winkel binnen en liep regelrecht naar de diepvriesbakken. Daar haalde ik mijn favoriete ijs uit de vriezer Ben & Jerry's ofcourse. Ik pakte ze er uit en liep naar de kassa. Ik betaalde en liep weer naar buiten. Ik was al snel thuis en zette het in de diepvries. Ik plofte op de zetel. Hier zat ik vorige week nog met Harry. Louis had het niet mogen ontdekken. Waarom kuste we toch op dat moment dat we wisten dat Louis binnen zou kunnen komen.Ik hou van hem. De eerste traan rolde weeral langs mijn wang naar beneden en patste op mijn broek kapot.
-Tring- Klote bel. Wie had mij nu nodig konden ze me niet alleen laten met mijn liefdesverdriet. Ik gooide de deur open en Louis en Liam stonden in de deur. Ik keek hen kwaad aan en gooide de deur terug dicht. 'Natasha we willen praten.' Zei Liam. 'Praat maar tegen de deur.' Zei ik terug en liep naar de woonkamer. Ik plofte terug in de zetel en zette de tv op. Ik pakte mijn bak ijs van de tafel en begon er van te eten. Ik had zo'n typische romantische film opgezet. 'Wij gaan praten.' Zei Liam die ineens binnen stond. 'Hoe kom jij hier?' Vroeg ik verbaasd. 'Louis had een sleutel.' Zei hij schouderophalend. 'Ik wil niet praten.' Zei ik. 'Louis heeft... ' Verder kwam hij niet want ik kapte zijn zin af. 'Niks te Louis, Louis kan de boom in. Hij denkt alleen aan zijn eigen.' Siste ik tussen mijn tanden naar hem. Hij keek me geschrokken aan. 'Hou je van hem?' Vroeg Liam. 'Van Harry? Met heel mijn hart. 'Zei ik en staarde naar de tv die nog altijd stond te spelen. 'Praat met Louis.' Zei Liam. 'Ik denk er nog niet aan.' Zei ik en deed mijn bak ijs toe en ging die in de vriezer stoppen. Ik liep terug maar ik werd door mijn arm meegenomen met Liam. 'Laat me los.' Zei ik. Hij had me in de auto gezet en niet veel later stonden we voor hun appartement. Ik keek Liam boos aan. Hij pakte mijn pols weer vast en trok me mee naar binnen. 'Li ben jij dat?' Vroeg de zoete stem van Harry. Ik slikte en trok aan Liam zijn arm en knikte nee maar hij had geen gehoor en trok me mee naar de woonkamer. Ik zuchtte. Ik stond nu in het midden van de woonkamer en Liam ging op de zetel zitten. Iedereen zat er. 'Fijn nu haat ik jou ook.' Zei ik tegen hem. 'Natasha.' Zei Louis en stond op om me een knuffel te geven. 'Waag het niet Tomlinson.' Siste ik. Hij stopte en keek me aan. 'Kom we gaan nu praten.' Zei hij en trok me mee.
'Natasha ik wou gewoon niet dat hij je pijn deed.' Zei Louis. 'Dat deed die ook niet.' Mompelde ik. 'Ik wil dat je gelukkig word.' Zei hij. 'Laat me dan samen zijn met Harry.' Siste ik. 'Ik weet het niet.' Zei hij. Ik zuchtte. 'Ik ga naar de wc en laat me maar iets weten als ik terug kom.' Zei ik en stond op en liep naar de badkamer. Ik deed de deur open en sloot hem achter me dicht. Ik schrok toen ik een hand op mijn schouder. Ik keek geschrokken achter me en ik zag Harry staan. 'Harry.' Zei ik en ik begroef me in zijn armen. 'Babe ik mis je.' Zei hij. 'Ik ook.' Snikte ik. 'Niet huilen.' Zei hij. 'Het is zo oneerlijk.' Snifte ik. 'Ja maar het komt goed, Louis houd van jou dat weet je toch.' Zei hij. Ik knikte. 'Hij wil het beste voor je.' Zei hij erachter. 'Maar ik hou van jou.' Zei ik. 'Ik ook van jou.' Zei hij en gaf me een kus op mijn mondhoek. 'Ga naar hem.' Zei Harry. Ik zuchtte en liet hem los om terug naar de kamer te gaan. Louis zat op het bed. 'Ik heb je net gehoord met Harry.' Zei hij. Ik keek naar de grond en een traan verliet mijn ooghoek. 'Natasha.' Zei hij en trok me in een knuffel. 'Ik ga je geluk niet in de weg staan.' Zei hij. Ik keek op en hij gaf me een klein glimlachje. 'Ik hou van je.' Zei ik en gaf hem een kus op zijn wang. 'Maar je gaat niet constant aan zijn lippen hangen.' Zei hij straffend. Ik grinnikte. 'Nee.' Zei ik en liep naar beneden waar Harry, Niall, Zayn en Liam tv aan het kijken waren. Louis volgde mij op de voet. Ik keek naar Harry en liep naar hem en kuste hem vol op zijn mond. 'Aaw.' Kwam er van Zayn zijn mond. Ik liet zijn lippen los. 'Dank je Lou.' Zei Harry. Louis kwam op Harry afgelopen en gaf hem een knuffel. Het was dan toch nog een happy ending.
Reageer (1)
Nu hou ik weer van Louis (en Harry ;p ) Tuurlijk vind ik het een goed einde, je kan echt goed schrijven. xx <3
1 decennium geleden