Foto bij Losing trust - 044

Oké ik heb besloten om nog niet te stoppen met dit verhaal en om verder te schrijven ;)
Dus dit is nog niet het laatste hoofdstukje!!! :D

Ik liet me meeslepen in de kus, maar doen zijn tong langs mijn lip streek trok ik mijn hoofd terug. “Wat doe je?!” zei ik geschrokken. “Uhh.. je..zoenen denk ik” zei hij verward. Ik keek hem raar. Ik wist niet wat ik moest dus draaide me om liep mijn huis in en sloeg de deur voor zijn neus dicht. Ik deed mijn jas en schoenen uit en gooide ze ergens heen. Ik liep haastig naar de woonkamer. Ik liep langs de kast en stopte toen ik de foto’s zag. De foto’s van mij en Harry samen. Ik bedacht me geen enkele seconden en pakte alle fotolijstje, liep naar de keuken en gooide ze in de prullenbak. Opgelucht liep ik naar de woonkamer. Ik drukt de televisie aan en ging op de bank liggen. Ik vond het raar het was al een kwartier later maar had geen auto of wat dan ook horen wegrijden of weglopen. Ik liep twijfelend naar het raam toe. Ik schoof het gordijn opzij en zag Harry helemaal onder de sneeuw voor de deur zitten. Ik keek verward en liep gelijk naar de voordeur. Ik deed de deur open en Harry viel zo wat om. Ik glimlachte. “Wil je binnen komen? Het is hier namelijk wel warm” zei ik met een lach. “Graag” zei hij haastig en liep naar binnen. We liepen naar de woonkamer. “Ik zal wel even thee zetten” zei ik en liep een beetje ongemakkelijk naar de keuken. Even later kwam ik weer terug met een dienblad met een kan thee en kopjes. “Dankje” zei hij met die zachte lieve stem. “Ik wil voordat ik weer weg ga even alles op een rijtje zetten. Ik wil dat je de hele waarheid weet over dat gedoe met Taylor”. “Oké vertel maar”. “Ten eerste de keer dat je ons in het tijdschrift zag waar ik haar een kus op haar wang gaf was geen kus. Ik was naar haar huis gegaan om haar duidelijk te maken dat het over was tussen haar en mij en dat ze ons met rust moest laten. Ze begon allemaal rot dingen over jou te zeggen dus liep ik naar buiten. Ik verluisterde in haar oor dat ze heel veel problemen zou krijgen en toen ben ik weg gegaan. De paparazzi hebben er van gemaakt dat ik haar een kus gaf. Ten tweede die keer in de club.. ze was precies gekleed als jou. Ze had haar haar lichter geverfd en gekruld. En ze had precies dezelfde kleren. Je was plotseling weg en ik wist niet waar je was en toen dacht ik dus dat ik je zag staan op de dansvloer. Ik liep naar haar toe en begon achter haar te dansen. Totdat ze zich omdraaide. Ik schrok en raakte in paniek dus liep weg. Ik heb het je niet verteld omdat ik bang was dat je het niet geloofde. En dat deed je ook niet toen je het wist. En ten derde toen ik je gebeld had en je had opgehangen.. ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik heb me mobiel kapot gegooide en kreeg een scherf langs me gezicht en had me knokkels kapot geslagen tegen de muur…” ik schrok toen ie dat zei. “Ik wist het niet meer en ben met mijn domme leeghoofden kop naar Taylor toe gereden. Ik heb haar bedreigd en gezegd dat als ze niet zou stoppen dat ik haar wat aan zou doen… ze dacht dat ik haar ging slaan maar ik verluisterde wat in haar oor en ben toen weg gegaan. Sindsdien heeft ze niks meer gedaan. Dat is het hele verhaal.. Ik hoop dat je me geloofd, en als je het niet geloofd dan heb ik het in ieder geval probeert”. Ik zei een tijdje niks. Ik geloofde hem. Echt ik geloofde hem. Alleen wat hij zichzelf heeft aangedaan. Dat hij zijn knokkels kapot heeft geslagen ik was er nog een beetje geschrokken van. “Alsjeblieft zeg iets” zei hij wanhopig. Ik legde mijn hand op de zijne. “Ik geloof je! Weetje misschien kunnen we wel gewoon weer helemaal overnieuw beginnen. Gewoon alles vergeten wat er is gebeurt. Een frisse start”. Hij glimlachte en stond op. Hij stak zijn hand uit, “Harry Styles leuk je te ontmoeten” ik schoot keihard in de lach en stond op. Ik pakte zijn hand vast, “Julia Hamminga ook leuk jou te ontmoeten” we moesten allebei lachen en ik gaf hem een kus. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en zo stonden we daar een tijdje te knuffelen. Vier maanden lang heb ik dit moeten missen. Zijn geur, zijn gespierde lichaam, zijn lach, zijn haar zijn alles gewoon. Het voelde vertrouwd. En ik voelde me eindelijk weer thuis in mijn eigen huis.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Aaawh cute ^^
    En yaay dat het nog niet is afgelopen (:
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen