Foto bij Losing trust - 040

Hoofdstuk veertig alweer :)
Helaas is het verhaal bijna ten einde :(

“TRING TRING TRIIIIIIIIING” Jezus wie is dat nou het is 2.00 ’s nachts. Ik stapte uit bed en trok een trui en joggingbroek aan. Ik liep door de gang naar de trap. Ik liep van de trap af naar de deur. Ik pakte de deurklink vast en deed open. Ik snakte naar adem “Wat doe jij hier?!” “Nou doe maar rustig hoor ik ga je niet vermoorden ofzo” zei ze geïrriteerd. “Mag ik even binnen komen?!” “Nee ik laat jou me huis niet in”. “Oké dan niet. Maar als ik jou was zou ik maar oppassen voor Harry! Zo’n lieverdje is hij niet!” “Hoe bedoel je?” vroeg ik verbaasd. “Toen ik wat had met Harry heeft hij me geslagen. Oh en hij is bij mij thuis geweest en heeft me bedreigt, dat als ik er niet voor zou zorgen dat jij en Harry weer terug kwamen hij wat erg zou gaan doen”. “Je liegt zo is Harry helemaal niet” zei ik boos. “Ik vertel de waarheid. Dus als jullie weer bij elkaar komen wens ik jou heel veel sterkte” “Rot op, ga weg nu!” riep ik boos. Ze trok een wenkbrauw op en liep toen weer weg. Ik sloeg de deur dicht. “Geslagen wat is er mis dat wijf. Hij zou dat nooit doen!” ik draaide even door. “Waarom kan mijn leven niet gewoon normaal zijn alsjeblieft!” zei ik tegen mezelf. Ik besloot maar om weer naar boven te gaan en alles wat Taylor had gezegd gewoon te vergeten. Ik was naar boven gelopen en lag nu in bed. Ik kreeg ineens een sms’je. Ik pakte mijn mobiel en zag dat het van Harry was. “Hee kan je morgen langskomen om te praten? Xx H” Ik antwoordde terug dat het wel kon en had om 13.00 afgesproken. Ik legde mijn mobiel weg deed het licht uit en viel inslaap. De volgende ochtend werk ik wakker door mijn wekker ’11.00’ ugh laat ik maar eens uit bed gaan. Ik stapte uit bed en liep naar de badkamer. Ik deed de douche aan en ging eronder staan. Ik zou dus vandaag gaan praten met Harry. Aan de ene kant had ik er helemaal geen zin in maar aan de andere kant was ik ook wel blij. Toen ik eenmaal klaar was met douchen droogde ik me af en sloeg de handdoek om me heen. Ik liep naar mijn kleding kast. Ik had geen zin om wat nets aan te doen dus pakte een joggingbroek en een hemdje met een vestje. Ik deed de joggingbroek aan maar toen ik hem aan deed kwam ik erachter dat dat niet mijn joggingbroek was maar die van Harry. Ik hield hem maar aan en deed de rest van mijn kleren ook aan. Ik liep naar beneden en pakte een pak cornflakes. Ik deed het in een kom en deed er wat melk bij. Ik ging aan de keuken tafel zitten en at het op terwijl ik wat op mijn mobiel keek. Toen ik klaar was en wat mascara had opgedaan was het al kwart voor 1. Ik had met Harry bij de grote eikenboom in het park afgesproken, daar was toch nooit iemand. Ik liep naar de gang en pakte mijn Uggs. Ik deed mijn joggingbroek bij de Uggs in en deed mijn jas aan. Ik liep de deur uit en wandelde naar het park.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Echt? ):
    Aah jammer.
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen