Losing trust - 038
MAAR OH MY GOD ONE DIRECTION KOMT NAAR NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!
NU GA IK WEL KAARTJES KRIJGEN HOOP IK!!!!!!
Harry P.O.V.
‘Wat nu?!’ ik kreeg tranen in mijn ogen. Ik miste Julia zo. Ze was altijd degene die me aan het lachen maakte. Ik hield gewoon ontzettend veel van maar. En nu was ik haar kwijt. Ik pakte mijn IPhone en belde Louis. “Heey HAZZA, hoe gaat ie man?” “Julia en ik zijn uit elkaar door die bitch van een Taylor”. “Wat?! Wat is er gebeurt?!” vroeg hij verbaasd en teleurgesteld. “Kan ik komen?” “Ja man altijd”. “Oké zie ik je zo”. “Jepp tot zo” ik hing op. Ik startte de auto en reed richting Louis zijn huis. Toen ik daar aankwam rijden zag ik de auto’s van de andere jongens ook al staan. ‘Gezellig nu moet ik het aan iedereen gaan uitleggen’ dacht ik, maar ja het zijn wel mijn beste vrienden. Ik stapte uit de auto en liep naar de deur. Ik wilde aanbellen maar de deur ging al open. “Harry kom binnen de rest is er ook” ik zag Louis in de deuropening. Ik zei niks en liep naar binnen. “He jongens” zei ik down. “He man. Wat is er allemaal aan de hand Louis belde ons dat het uit is tussen jouw en Julia?!” zei Zayn. “Ik… uhhh…. Dat is nogal een lang verhaal” zei ik proberende er onderuit te komen. “Wij hebben alle tijd” zei Niall. “Nou oké waar zal ik eens beginnen” en ik vertelde ze het hele verhaal. Een half uur later was ik eindelijk klaar en zaten ze me allemaal stom verbaasd aan te kijken. “Dus ja dat is het hele verhaal” zei ik met tranen in mijn ogen. Ik probeerde me in te houden, want ik ga niet als een loser zitten janken recht voor de ogen van mijn vrienden. “Maar waarom doet ze dit jullie aan” vroeg Liam verbaasd. “Weet ik veel! Omdat ik haar niet wou ofzo”. “Dit moet echt stoppen” zei Louis. “Ik weet het! Maar Julia wil het toch allemaal niet geloven! Ik krijg haar nooit terug…Wat moet ik doen?!” vroeg ik, er liep een traan over mijn wang maar ik veegde hem snel weg. “Zal ik met haar praten?
“vroeg Louis. “Nee dat hel.. “ “Laat mij het nou maar doen” zei hij met een knipoog. “Oké dan maar zeg alsjeblieft niet te veel rare dingen”. “Haha nee maak je maar niet druk”.
Reageer (1)
Omg ik moet ook kaarten hebben!
1 decennium geledenGa snel verder xx