Foto bij Losing trust - 037

Ik ben echt kapot moe! Maar hier is nog een stukje voor jullie ;)

Harry P.O.V.

Ik liep naar de gang pakte mijn jas en liep naar mijn auto. Ik stapte in en reed weg. Ik reed richting Taylor haar huis. Toen ik daar eenmaal aankwam bleef ik nog even in de auto zitten. “Moet ik dit wel doen?” vroeg ik aan mezelf. Ik besloot van wel en stapte uit. Ik liep naar de deur. Ik twijfelde nog even maar drukte toen de bel in. “Wacht even ik ben er bij…HARRY?! Wat doe jij hier?” vroeg ze verbaasd. “Wij moeten eens even heel goed praten” en ik liep naar binnen. Ze liep haastig achter me aan. “Waar heb jij het nou weer over” ze weet heel goed waar ik het over heb. “Doe normaal jij weet heel goed waar ik het over heb.” Zei ik pissig. “Harry ga weg”. “Weetje het is je gelukt eh. Dat plannetje van je is gelukt.” “Welk plan? Harry alsjeblieft ga weg”. “JULIA EN IK ZIJN UIT ELKAAR, OMDAT JIJ ZO NODIG MOEST DOEN ALSOF JE HAAR WAS! HEB JE NOU JE ZIN?!” schreeuwde ik. Ze glimlachte. “Wat erg voor je. Wil je er over praten? Oh en wil je misschien een kopje thee?” vraagt ze geniepig. “DOE NORMAAL MAN! JIJ BENT ECHT GESTOORD VUILE BITCH! JIJ GAAT PERSOONLIJK VOOR ZORGEN DAT JULIA EN IK WEER BIJ ELKAAR KOMEN!” ik had echt zo erg de neiging om haar vol op haar bek te slaan maar probeerde me in te houden. “HAHAHAHAHA jij denkt toch niet dat ik jullie weer bij elkaar ga brengen als ik jullie net uit elkaar heb gehaald! “OH JAWEL, EN ALS IK JOU WAS ZAL IK DAAR MAAR SNEL MEE GAAN BEGINNEN OF ANDERS ..” “Of anders wat? Ga je me weer slaan net als de vorige keer? Of ga je mijn leven helemaal kapot maken? Serieus Harry doe normaal, je hebt het zelf verpest” ik hoorde dat ze ook boos werd. ‘Slaan als de vorige keer?’ waarom zei ze dat. “Je weet heel goed dat ik toen dronken was. En je hebt echt geen idee wat ik ga doen als jij er niet voor zorgt dat Julia weer bij mij terug komt…dus als ik jou was zou ik het maar doen!” terwijl ik dat zei was ik dichter bij haar gaan staan en zat er nog maar 10 cm tussen ons. “Julia moet maar oppassen met jou, zo’n lieverdje ben je nou ook weer niet zoals zij denkt”zei ze. Ik voelde dat ik haar intimideerde. “Wat zei je daar?!” “Harry flikker me huis uit of ik bel de politie dat je me bedreigt”. “Zorg maar dat Julia en ik weer bij elkaar komen dan gebeurt er niks” fluisterde ik in haar oor en met dat liep ik weg. Ik liep haastig naar de auto. Ik stapte in en bleef even zo zitten.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen