Foto bij you are special (Tom lovestory) 29

Reacties?

Wie was die Hero? Waarom zei hij dat Simon dood was? Simon zat naast jou. En dan nog het raarste van al was waarom moest je thuisblijven? Je moest erheen, je kon echt niet wegblijven. Raar. Save the cheerleader, save the world. Wat bedoelde hij daarmee? Je keek verbaast op toen je Mathieu voor je gezicht zag zwaaien en pas toen merkte je dat Tom wakker was. Dus die had vast al jou gedachten gehoord. Je keek Tom aan en zag hem jou bezorgd aankijken. Je glimlachte even en ging toen het ziekenhuisbed uit. Je stapte naar Simon toe en pakte de eerste 2 tekeningen vast die klaar waren. Je keek naar de eerste en zag jou aan de tribune. Je liep weg van een schaduw. Je gaf hem door aan Mathieu en keek toen pas naar de laatste tekening. Je schrok je kapot en liet de tekening uit je handen vallen. Je voelde niet veel later iemand zijn armen om je heen en zag dat Mathieu de tekening had opgepakt. Mathieu keek verbaast van de tekening naar Simon en weer terug. Mathieu liet de tekeningen aan Tom zien en meteen keek hij weer bezorgd naar jou. Het was een tekening waar je op de grond lag in een plas bloed. Je wou Simon terug wakker schudden maar toen je zag wat hij aan het tekenen was hield je op. Je voelde je lijkbleek worden. Je sleurde de tekening uit zijn handen en schudde hem wakker. Simon: “Wat heb ik getekend?” Je verfrommelde de laatste tekening en stak die ongemerkt weg. Mathieu gaf de tekeningen en daarna keek hij jou bezorgd aan. Simon: “Je gaat terug zoiets meemaken?” Eerlijk, je zat niet in over je eigen leven maar Simon, ik kon moeilijk die laatste tekening laten zien. Na een lange tijd gingen Mathieu en Simon naar huis toe. Tom: “Wou je nu zeggen dat Simon dood gaat?” Je keek hem bang aan en knikte. Je haalde de tekening tevoorschijn en zag Tom met grote ogen kijken. Je zag duidelijk dat het Simon was, die onder het bloed hing en waar het bovenste gedeelte van zijn hoofd ontbrak. Precies of iemand zijn hoofd in 2 had gezaagd. Je voelde de tranen opkomen. Je wou één van je beste vrienden niet verliezen. Je voelde 2 sterke armen rond je en toen werd alles zwart.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen