Foto bij 55

Jullie mogen altijd ideen geven voor mijn verhaal, want zoveel weet ik nu ook niet meer op te doen. Of ik maak een grote tijds sprong, dan weet ik nog wel een paar dingen ?

Een paar uur later had ik vernomen dat iedereen veilig thuis was gegraakt. Ik en Niall gingen dan ook maar gaan slapen aangezien het al laat was of was het juist vroeg?
Na veel geslenter zijn we toch boven gegraakt. Bijna gevallen van de trap maar we zijn er.
"Slaapwel lieve schat." zei ik nog en drukte nog even een kusje op zijn voorhoofd. Ik wreef even in zijn haar, terwijl hij het mijne ook even goed legde. "Slaapwel." zei Niall nog voor hij in een diepe slaap vertrok.

Volgende morgen.

Ik opende mijn ogen. 12:00 u. Een vloed van hoodpijn overspoelde mijn gedachten. Auw, waarom hadden we nu ook weer zoveel gedronken. Ochja ik keek naast me en zag Niall die nog als een roosje lag te slapen.
Het leek bijna te mooi om waar te zijn. Ik bedacht me plost iets.
Ik liep zo stil ik kon naar de badkamer.
''Godverdomme waar is het.'' vloekte ik. ''Gevonden.'' fluisterde ik met een kleine glimlach op mijn gezicht.
Met mijn oogpotlood in mijn hand liep ik stil terug naar de kamer. Ik ging naast Niall zitten en begon een mooi kunstwerkje op zijn gezicht te maken. Een krulletje hier, een krulletje daar. 2 circeltjes. Ja zo moet het wel goed zijn. Ookal zag ik het niet zo goed in de donker.
Daarna ging ik me even opfrissen, eten en de anderen even een berichtje sturen.
Naar Harry, Zayn, Liam: Komen jullie strakjes dan op een film of twee te kijken? xxx Loveyou.
Naar Louis: Kom je straks dan samen met Jess, een paar films kijken? xxx Lots of Love.
Vandaag gingen we een chill dagje houden dus de boys en Jessica kwamen naar ons huis en gingen wat films kijken.
Het was 13:36 u en iedereen was er ondertussen al.
"Ik ga Niall wakker maken, verschiet niet." zei ik met een geniepig lachje. "Wat, waarom?" vroeg Liam nog maar ik was al naar boven.
Ik trok de gordijnen heel ruw open. "Rise and shine darling." zei ik vrolijk.
Niall probeerde zijn ogen te openen, maar dat bleek niet goed te lukken door het felle licht dat in zijn hemelsblauwe ogen scheen. Zijn haar lag helemaal overhoop en nu kon ik mijn kuntswerk op zijn gezicht nog beter zien.
"Iedereen is al beneden." zei ik. "Ok ik kom." zei Niall stilletjes.
Hij kroop uit bed en strompelde voor mij naar beneden.
Eenmaal hij door de deuropening kwam schoot iedereen in de lach.
"Wat." vroeg hij lichtjes geïriteerd.
"Niks, Nialler. Ga je even opfrissen dan kunnen we eindelijk naar de film beginnen kijken." zei Harry en schonk mij een knipoog.
Niall liep weer naar boven.
"GODVERDOMME YARDÉNA DIE KRIJG JE NOG TERUG!!!" hoorde ik van boven, waaruit bleek dat Niall in de badkamer was aangekomen.
Iedereen begon spontaan te lachen. Niall kwam al snel weer naar beneden, hij had zich nog nooit zo snel klaar gemaakt.
Hij liep rechtstreeks naar mij, smeet mij over zijn schouder en liep naar buiten onze tuin in.

Reageer (1)

  • Snuf

    Hebben ze een zwembad ja hè poeh ze word in het zwembad gegooid!!!x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen