Foto bij 2

"Euhm, ben je bevriend met Trish?" Vroeg ik. Hij knikte licht. "Jij?" Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. "Wie is je beste vriend?" Vroeg ik. Hij lachte, hij had kuiltjes! "Calum, en bij jou?" Vroeg hij. "Niemand" zei ik. Hij keek me ongelovig aan. " favoriete kleur?" Vroeg ik. "Blauw, wat is je favoriete dier? Vroeg hij. "Pinguïns! Vooral baby pinguïns" hij lachte "bij mij ook en wat is je favoriete kleur?" "Blauw."zei ik. Mason één van Trish leuke vriendjes, dus niet. Kwam naar ons toe "hey hemmings" zei hij. "Hey Mason" zei de jongen die dus hemmings noemt. "Ben je bevriend met haar?" Vroeg hij. Hemmings lachte "we zijn kennissen" zei hij. "Kom je naast me zitten?" Vroeg Mason aan hemmings. Hij knikte en lachte naar mij. "Tot later", ik knikte. Mason was waarschijnlijk ingeschakeld door Trish. Stom wijf dat ze is! Ze Hund me niet eens vrienden! De les begon en mevrouw begon met de les we moesten samen zingen. Met z'n allen zongen we: singing for the climate: we need to wake up we need to wise up... Daarna was het pauze. ik liep naar buiten en ging op een bankje zitten, op een afstandje van me zaten Trish, Hemmings,Mason en de rest van Trish's vriende aka de popu's, ik snapte niet van Hemmings in hun zag, hij was veel vriendelijker dan zij allemaal te samen! zucht, waarschijnlijk was hij me morgen al vergeten, er zitten op deze school 7000 leerlingen, hij kan zo met iemand bevriend worden aangezien hij nu al populair is! ik begon aan m'n appel toen m'n broer naast me kwam zitten "moet je niet bij je popu vriendjes zitten? straks denken ze dat we 'vrienden' zijn" zei ik, hij zuchte, "sam, doe normaal en zoek vrienden! als Trish wat doen gaat ze eraan!" zei hij, ik keek hem verbaasd aan, m'n broer had nog nooit zoiets liefs tegen me gezegd! "ik moet gaan" zei ik snel, oké ik weet niet hoe ik moet omgaan met dit soort dingen en dan loop ik weg, ik wou dat ik dat niet gedaan had want ik liep zonder na te denken voorbij de popu's, "sam wat doe jij hier" siste Trish, ik herhaalde m'n broers woorden in m'n hoofd "lopen, zie je dat niet? want, dit is school domein dat betekend van iedereen en van niemand" zei ik, wow hier ging ik spijt van krijgen, ondertussen keek m'n broer me trots aan, ik had nog nooit wat terig gezegd tegen Trish "trut!" riep ze, ik haalde één wenkbrouw op "wat?" vroeg ik, ze keek me vuil aan waarna ze Hemmings begon af te lebberen, toen ze stopte keek hij haar raar aan en keek Trish naar mij "je hebt me gehoord bitch, ga maar gaan wenen in de wc" zei ze, ik lachte "waarom zou ik, mijn naam is toch niet Trish!" zei ik bijdehand, ze stond op en sloeg op m'n wang "oprotten!" krijste ze, ik rolde m'n ogen en ze sloeg me nogmaals "rol je ogen niet naar mij trut!" krijste ze, ik draaide me om en stak m'n middelvinger achterwaarts naar haar uit, ze begon te flippen en Mason en nog een jongen moesten haar vasthouden voor ze me kon aanvallen en ik gaf m'n broer een knipoog, hij lachte trots, zou ik een goede indruk hebben gemaakt op Hemmings? vast niet! maar 1 ding wist ik zeker ik ging vanaf vandaag maken dat Trish niemand meer pestte! dat, dat staat vast!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen