Foto bij Niallingale || Deel 1

Ik keek verliefd in de blauw groene ogen van mijn vriendje Harry Styles. Ja de enige echte Harry Styles was mijn vriendje. Ik was het nichtje van Louis en hij had me ooit eens meegenomen en ik was opslag verliefd op Harry. Alleen Louis wist het niet want hij had hen verboden om samen met mij te zijn. Maar ik hield van Harry en hij van mij. Daarom hielden we onze relatie geheim. 'Natasha waar zit je met je gedachten?' Vroeg hij lief. 'Bij jou.' Zei ik en gaf hem een kus op zijn mondhoek. 'Liefje je weet toch dat ik binnen een kwartier naar Louis moet hij had gezegd dat hij nog eens een jongensavond wou doen.' Zei hij zuchtend. Ik knikte. 'Ja dat weet ik.' Zei ik. 'Waar denkt hij dat je nu bent?' Vroeg ik erachter. 'Hij denkt dat ik met mijn zus heb afgesproken.' Ik grinnikte en ging op zijn schoot zitten. 'Wanneer gaan we het hem vertellen?' Vroeg ik twijfelend. 'Ik weet het niet.' Zei hij en plante zijn lippen op de mijne. Hij streelde al snel met zijn tong over mijn onderlip en ik gaf hem die toegang maar al te graag, ik opende mijn mond en zijn tong glipte naar binnen. Zijn handen gingen onder mijn t-shirt. Ik stopte de kus en keek hem grijnzend aan. 'Nee Styles jij moet naar Louis.' Zei ik bestraffend. 'Jammer, maar je hebt gelijk. Ik sms je.' Zei hij en ik stond op en liep naar de deur. Harry volgde me op de voet. Ik opende de deur en gaf hem snel een kus en sloot de deur als hij naar buiten was gewandeld.

Ik lag net in mijn bed dat de bel ging. Welke debiel ging om 1.00 s'nachts aan mijn deur bellen. Ik stond geïrriteerd recht en liep naar de deur. Ik gooide hem open en zag niemand staan. The fuck. 'Stomme kinderen.' Mompelde ik sloot de deur weer om in mijn bed te gaan liggen en in slaap te vallen. Met Harry in de hoofdrol.

Ik werd wakker door het licht van de zon dat in mijn kamer scheen. Ik glimlachte en ging recht zitten. Wat zou ik vandaag nog eens gaan doen? Misschien de stad in. Ik stond recht en pakte een setje kleding uit de kast en liep de badkamer in. Ik ontdeed me van mijn kleding en stapte de douche in. Na het douche droogde ik mij af en trok mijn kleren aan.
Daarna liep ik naar de keuken en ontbeet snel.

Ik stapte net uit de bus en ik zag al een enorme groep mensen rond iets of iemand staan. Ik liep er voorbij en wandelde naar mijn lievelingswinkel en keek rustig rond. Buiten hoorde ik alleen maar geschreeuw. Ik zuchtte en liep naar buiten. Ik zag One Direction staan. Ik grinnikte typisch. Ik liep naar ze toe en keek Louis grijnzend aan. 'Kom.' Zei hij en trok mij en de jongens snel ergens binnen. De deuren van de winkel werden gesloten. 'Ik bel wel even versterking.' Zei de vrouw. We knikte en keken even rond. 'Wat kom jij hier doen Natasha?' Vroeg Louis. 'Ik verveelde me thuis.' Zei ik. 'Dan kom je gewoon met ons mee.' Zei Zayn. Iedereen knikte instemmend.

Na één uur en half was het eindelijk gelukt om naar buiten te gaan. 'Waarom moesten jullie nu weer zo beroemd zijn?' Vroeg ik hoofdschuddend. Niemand gaf antwoord. We kwamen aan bij hun appartement en liepen naar binnen. 'ETEN!' Riep Niall. 'Typisch.' Zuchtte Liam. Ik ging in de zetel zitten en iedereen buiten Harry was verdwenen. Hij plofte naast me neer. 'Hey babe.' Zei hij. Ik grinnikte. Hij gaf me een kus. We hoorde iemand kuchen. Shit laat het niet Louis zijn. Waarom waren we zo stom om hier te kussen. Harry haalde geschrokken zijn lippen van de mijne. Ik draaide mijn hoofd om en zag een woedende Louis staan. Geweldig. 'WAAR ZIJN JULLIE MET BEZIG?' Riep hij kwaad naar ons. 'Louis ik kan het uitleggen.' Zei ik. 'IK WIL HET NIET HOREN! Riep hij in mijn gezicht en trok me met hem mee. 'Maak het uit.' Siste hij naar mij. 'Nee ik hou van hem.' Zei ik en tranen liepen al langs mijn wangen. 'Ik wil het niet horen maak het uit.' Zei hij en kneep mijn arm fijn. 'Louis waarom mag het niet?' Vroeg ik bang. 'Omdat het niet kan het mag niet oké je bent mijn nichtje.' Zei hij. Hij liep met me terug naar de living waar de andere al zaten. Ik keek Harry aan maar kreeg de woorden niet uit mijn mond. Louis zuchtte geërgerd 'Oké dan zeg ik het voor jou. Het is uit.' Zei hij tegen Harry en liet mijn arm los. 'Ik haat je!' Riep ik nog en liep naar buiten. Ik liep zo snel ik kon naar mijn appartement waar ik me op mijn bed gooide. Ik haatte hem waarom mocht ik nu niet gelukkig zijn?

Hopelijk vond je het een beetje goed? Ik heb het zo laten aflopen zodat ik hierop je vervolg kan schrijven <33

Reageer (1)

  • NatashaJayne

    Een beetje goed? Het is geweldig!!!! En zo zielig voor Natasha (uhmm mezelf ;p ) <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen