Hey ik doe weer vanuit Emma. Hebben jullie trouwens nieuwe clip van the world is Mine gezien. Ik vindt hem echt leuk.

XXX iris

( vanuit Emma)

Met mijn hoofd in mijn handen zit ik ineengekrompen in de hoek van een caravan. Nou ja ik denk dat het een caravan is. Het zou ook best een camper kunnen zijn. Ik kijk naar mijn wonden aan mijn armen en voel een straaltje bloed van mijn hoofd richting mijn nek lopen. Ik laat mijn nek achterover vallen zodat de pijn iets minder wordt maar veel scheelt het niet. Ik hoor gestommel en nog geen tien seconden later staat Damian recht voor me. Ik zie hoe Damian steeds dichter naar me toe komt en net wanneer ik denk dat hij me opnieuw een klap wil geven haalt hij een potje jodium met een watje uit zijn broekzak. Sorry Emma ik bedoelde het echt niet zo zegt hij een beetje schuldbewust. Voorzichtig gaat hij met het watje langs mijn wang. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar Damian. Hij is echt zo verandert ik had hem gister niet eens herkend. Ik had nooit gedacht dat de jongen waar ik nog geen half jaar stapelverliefd op was me deze zomer verrot zou slaan. Damian? voorzichtig kijk ik richting Damian. Hij legt z'n watje weg en gaat tegen over me zitten. Waarom heb je me in godsnaam ontvoerd vraag ik voorzichtig. Ik zie hoe Damian zijn ogen groot worden, langzaam wordt zijn hele gezicht knal rood en dan barst hij los. Gisterochtend belde Kirsten mij met de woorden dat ze een nieuwe vriend op Ibiza had. Ik was er helemaal van kapot. Elk verliefd stelletje wat ik die middag in Goor tegenkwam kon ik wel neerschieten. Daarom zei mijn broer dat het misschien wel een goed idee was als ik er even tussen uit ging. Dus ben ik hier heen gereden maar toen ik hier gisteravond rondliep zag ik opeens jou met Daan hand in hand lopen, Ik schrok me kapot want ondanks dat ik met Kirsten had geef ik ook nog donders veel om jou. Ik zag mezelf die avond weer opeens als het beste vriendje voor je. En toen 's avonds met die twitcam accepteerde gelijk iedereen dat jij en Daan een stel waren en was iedereen blij voor jullie. Ik weet nog toen ik met jou kreeg dat iedereen zei dat jij te goed voor me was en dat jij veel te serieus was. Ik moest het eerder bij je vriendin Kirsten zoeken want zij was net als mij gek op drinken en feesten. Natuurlijk had ik nooit naar die adviezen moeten luisteren en toen ik eenmaal met Kirsten had liep het ook goed tussen ons. Maar jij bleef maar in mijn gedachten. Toen ik je gisteren samen met Daan zag lopen was ik zo jaloers. Ik vond dat Daan je niet verdiende nadat hij die weddenschap met mij aangegaan was en hij gezegd had dat ik beter met Kirsten kan nemen aangezien jij te gewoontjes en saai was. WAT WAS DAAN DIE JONGE VAN DIE WEDDENSCHAP roep ik uit. Langzaam gaat de deur van de caravan open. En daar staat hij dan de jongen wie ik de hele dag al wou dat hij bij me was maar nu hij er staat begin ik daar opeens heel erg aan te twijfelen.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    G-E-M-E-E-N snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen