Nog een hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het spannende van vorige hoofdstuk leuk vonden. XX iris

( vanuit Daan)

Oke Daan nu beslissing maken wat ga je doen het verzwijgen of vertellen. Ze komen er toch wel achter dus dan maar meteen vertellen. Mike ik was die vriend. Mike kijkt me niet begrijpend aan waar heb je het over. Ik haal diep adem en begin dan te vertellen. Ik was die vriend met die weddenschap. Wat jij? Emma haar vader kijkt me aan. Dat had ik echt nooit van jou verwacht. Ik kijk schuldbewust naar beneden en zeg zacht sorry ik baal er zelf ook van. Ben jij dan de beste vriend van Damian? Emma haar moeder kijkt me verbaasd aan. Nou kijk hij zit bij mij in het vriendengroepje en ik wist wel dat hij met ene Emma had gezoend en nu met haar vriendin Kirsten heeft maar ik heb nooit de link gelegd dat zij het was. Ik ken Damian niet zo goed maar ik heb in verhalen gehoord dat hij echt tot gewelddadige dingen in staat kan zijn. Nu Kirsten met elke jongen op Ibiza zit te zoenen en ik met zijn ex heb die hij eigenlijk nooit heeft zien staan zijn bij hem misschien de stoppen wel doorgeslagen. Ik laat me in een stoel vallen en zeg een beetje hopeloos hardop Hoe kan Emma me dit ooit gaan vergeven. Langzaam komt Emma haar moeder op me af lopen. Daan we nemen jou echt niets kwalijk. Tuurlijk schrokken we toen we het hoorden. Maar Emma mag echt blij zijn met zo'n lief, bezorgd vriendje. Jij kan er toch ook niets aan doen dat die vriend van je niet helemaal deugt. Trouwens Emma had al veel langer haar vriendschap met Kirsten moeten verbreken. We zijn echt heel blij voor jullie en je bent altijd welkom in de familie toch Eric? Ze kijkt richting haar man. Emma haar vader kijkt me eerst neutraal aan maar dan verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. Op een voorwaarde jij haalt niet meer van die weddenschap grappen uit. Afgesproken. Ik kijk Emma haar ouders aan we zijn er achter gekomen dat Emma nog op de camping is. Ja zoiets zeiden Mike en Katy al tijdens het ontbijt. We waren eigenlijk van plan om zo even de camping over te gaan om te kijken of we ook iets zagen. De politie is nu inmiddels al weer richting het bureau want ze willen vanmiddag de hele camping onderzoeken. Maar ons lijkt het verstandiger als wij dit even doen voordat hun terug zijn. Dan hebben zo min mogelijk mensen er last van. Achter me hoor ik de jongens aankomen lopen heeeeeeeey Emma lover hoor ik Rein zijn stem. hey kabouter zeg ik teug. Lachend komt Rein naast me staan. En nog nieuws? Ja maar dat vertel ik zo wel we gaan eerst Emma terug halen zeg ik vastbesloten. Zozo niet zo zeker jongen hoor ik Emma haar vader. We weten niet eens waar ze hier op de camping is. Jullie misschien niet maar ik wel zeg ik geheimzinnig. Emma zei dat ze frituur rook dus moet dat in de buurt van de kantine geweest zijn. Er is daar maar 1 veldje in de buurt dus daar gaan we zoeken. Nou kom op dan zegt Mike terwijl hij het veld al af loopt. Ik kijk naar Emma haar familie wat heb ik toch een geluk dat ik hier echt bij hoor. Alleen ontbreekt het belangrijkste nog en dat ga ik nu terug halen. Ik denk aan Emma en aan de verhalen over Damian. Als Damian haar wat aangedaan heeft is hij nog niet klaar met mij. Emma is in die paar dagen dat ik haar ken zo belangrijk voor mij geworden ik zou haast niet weten wat ik moet beginnen als ik weer naar huis moet en haar bijna niet meer zie. Ik slik een keer om er niet meer aan te denken.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Snel veder hij is zo leuk.
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen