Foto bij 29: An unfinished battle

29: Een onafgemaakt gevecht

Team Guy, close too a Canyon

'Hij moet hier ergens zijn!' zei Neji en hij liet zijn ogen terug rusten. 'Je wil hem echt terug pakken hé?' vroeg Tenten hem. 'Wat hij onze sensei heeft aangedaan is ...' Lee sprong tussen hem in. 'Iets gevonden? Al iets gezien met je ogen?' vroeg hij opgewonden. 'Nee, al heb ik het gevoel dat we dichter komen Lee.' zei Neji en hij ging staan. 'We moeten weer verder en snel. We splitsen op Lee apart, Tenten is te moe van onze vorige missie.'
'Zeker!' zei Lee en hij sprong de bomen in en verdween uit hun zicht.
Neji en Tenten wandelde mijlen maar ze vonden niets. 'Laten we rusten.' stelde Neji voor. 'Goed idee.' stemde Tenten in en ze zetten zich met hun rug tegen een boom. 'Hopelijk ...' begon Neji,' Heeft Lee meer succes.'

In the Canyon

'Wow ik ben helemaal tot in de canyon gerend!' riep Lee blij. 'Dat noem ik pas training! Pff.' Met een zucht liet hij zich op de grond zaken. 'Rust je nu al uit?' hoorde hij een stem zeggen. Zijn ogen werden groot en hij durfde amper te ademen, hij kende die coole zelfverzekerde stem uit duizenden. Hij draaide zich bibberend om. 'Sass ... Sasuke Uchiha?!' riep hij haast verbaasd. 'Is het een verassing? Ik dacht nochtans dat je me zocht?' Lee slikte en vervolgens knikte hij. 'Tong verloren ... Rupswenkbrauw?' dat was de naam die Naruto hem gegeven had! En zoals altijd schudde die hem wakker hij sprong recht en met een paar flikflakken vergrote hij de afstand tussen hem en zijn tegenstander. 'Sasuke! Ik ben klaar om ons Langverwachte , onafgemaakte gevecht hier en nu te eindigen!'Lee herinnerde het zich nog alsof het gisteren was. Toen team 7 naar het chunin examen ging hield hij Sasuke tegen en startte hij een gevecht, net toen Lee hem ging verslaan met een verboden techniek kwam Guy sensei tussen beiden. Ze zouden het gevecht hebben vervolgt als Lee niet verloren was van Gaara tijdens de voorrondes van het examen en natuurlijk als Sasuke niet was overgelopen!Lee ging meteen in de aanval met een leaf's turbo attack. Tijdens die aanval zag hij dat Sasuke enkele schrammen had en ook een paar open wonden. Hij had net nog gevochten! Met Lee en Tenten? Vreesde Lee maar hij besloot om er verder niet aan te denken. Hij ging verder met enkel trappen in Sasuke's buik, vervolgens trapte hij hem omhoog en schopte hem dan herhaaldelijk. Sasuke kon zich nog maar net optijd recht krijgen maar hij was te laat... . Lee kwam als een speer op hem afgevlogen met vuur in zijn ogen en aan zijn benen en hij riep: 'Leaf hot wind!' Sasuke vloog met het vuur en Lee mee de lucht in en daar trapte Lee hem weer op de grond.Lee stond noch even na te hijgen van zijn laatste aanval. 'Het is me geluk! Na al die JARE ... !' hij verstarde, toen hij Sasuke traag terug omhoog zag komen hij zag er anders uit een teken in zijn nek breide zich uit. Het was angst aanjagend. Het laatste wat Lee zag was zwarte bliksem toen Sasuke voor hem neer kwam. Toen Lee zijn ogen weer opende was Sasuke al weg. Lee en Tenten kwamen ongerust aangerend. 'Lee wat is er gebeurt?' vroeg Tenten geschrokken. 'Het zelfde als met onze sensei.' zei Lee met een zwakke stem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen