Foto bij Losing trust - 033

Goodmorning, ik heb vandaag maar 4 uurtjes les en een toets :) Ik kan op school niet activeren maar als ik thuis ben krijgen jullie weer een stukje ;)

Na een half uur waren we bij het bungalow park en reden we het park op. We reden naar onze bungalow en stapten uit. Harry pakte de spullen uit de auto en we liepen de bungalow in. Ik hing mijn jas op de kapstok en plofte op de bank neer. “Liefje wakker worden we gaan naar bed” hoorde ik een zachte lieve stem verluisteren. Ik keek op en keek in die diepe groene ogen. Ik was inslaap gevallen. “Ja is goed” zei ik moe. Ik werd in één keer opgetild door Harry. Ik slaakte een gilletje en lachte. Hij tilde me naar de kamer en legde me op bed neer. Ik deed mijn pyjama aan en ik kroop onder de dekens. Ik had mijn ogen al dicht maar kon niet in slaap komen, totdat ik opeens een warm lichaam tegen mij aan voelde. Harry sloeg zijn armen om me heen en ik kroop tegen hem aan. Ik snap niet dat jongens het nooit koud hebben. Er lag sneeuw buiten en het was onder nul maar Harry sliep alleen in een boxer. Ik deed mijn ogen weer dicht en viel in slaap. Ik werd de volgende ochtend wakker. Ik keek naast me, alleen Harry lag niet in bed. Ik deed een joggingbroek aan en een trui en liep naar de woonkamer. Ik zag Harry in de keuken een ontbijtje te kamen. Ik ging sluipend heel zachtjes naar hem toen en dan “WHAAAAAAAAAAAAAA” schreeuw ik keihard en pak hem beet bij zijn middel. “AAAAH JEZUS IK SCHRIK ME DOOD MAN”. “HAHAHAHAHAHAAHHA OMG je moet je hoofd eens zien” riep ik lachend. Hij probeerde serieus te blijven kijken maar het lukte hem niet en hij schoot ook in de lach. We gingen aan de keuken tafel zitten en ontbeten. Toen we klaar waren liep ik naar de badkamer en stapte onder de douche. Toen ik klaar was, was Harry ook al klaar. We pakten onze spullen en liepen naar de auto. We stapten in en reden naar de ski baan. We pakten een snowboard. “Oké gewoon net als gister maar probeer nu wel te remmen” zei hij lachend. Ik wachtte tot Harry beneden was en ging toen zelf ook naar beneden. Ik probeerde te remmen maar dat stomme rot snowboard wou niet mee werken waardoor ik recht op mijn snufferd viel. “Lieverd gaat het hahaha?” zei Harry lachend. “Ugh ja haha het gaat wel, maar remmen gaat mij nooit lukken denk ik” antwoordde ik. Ik probeerde weer op te staan. “Oké laten we het nog eens proberen. Probeer goed naar mij te kijken hoe ik rem” zei hij. Dus ik deed wat hij zei en keek hoe hij het deed. Hij kon het echt vet goed. Ik probeerde het na te doen en het ging al ietsje beter. “RING RING RING” Harry zijn telefoon ging af. “Hoooi Paul…..ja……..ja…..oké kom eraan….ja ben er binnen een half uur…oké doei”. “Ik moet nu naar de studio, dus ik breng je naar de Bungalow en dan ga ik weg” zei hij. “Oké is goed”. We liepen naar de balie leverde de snowboarden in en reden met de auto naar de bungalow. “Oké ik zie je vanmiddag” zei hij en gaf me een kus. Ik liep naar binnen. ‘Wat ga ik nu eens toen’ dacht ik. Bedacht om maar eens naar dat kleine dorpje hier dichtbij te gaan wandelen.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen