Foto bij Losing trust - 031

Net mijn eerste toets gehad van het jaar ....
Heb geen idee of ik een goed cijfer heb ...
Hier een stukje voor jullie ;)

We reden naar een duur restaurant, wat ik in mijn eentje dus echt never nooit kon betalen. Wel liepen naar binnen, “Tafel voor 2 gereserveerd op de naam Styles” zei Harry tegen de ober achter de toonbank. “Even kijken… aha ja komt u maar mee” zei de man echt super deftig. We liepen achter de man aan. Ik keek Harry een beetje raar aan en hij gaf een knipoog en lachte. “Kijkt u eens een tafeltje voor twee” zei de man. Ik ging zitten en Harry schoof mijn stoel aan. Hij ging zelf tegenover mij zitten. “ Uhh we willen graag een fles champagne en een cola” zei hij. De man liep weg en ik keek Harry aan. “Ik ben hier niet zo goed voor hoor, veel te deftig allemaal zo ben ik helemaal niet” zei ik lachend. “Hahaha geeft niet ik ook niet” zei hij terug. “Maar waarom eigenlijk een cola?” vroeg ik verbaasd. “Nou er moet toch iemand zijn die je naar huis brengt, dus ik kan moeilijk drinken” antwoordde hij. Ik lachte en keek om me heen. Alle mannen zaten in pak en de vrouwen in jurken. Kwam ik aan met mijn spijkerbroek en hesje, en Harry in een T-shirt en spijkerbroek. De ober kwam eraan lopen met ons drinken. “Kijkt u eens een fles champagne en een cola, wilt u ook wat te eten bestellen?” vroeg hij. Ik irriteerde me echt aan die man. “Bedankt. Doe maar twee pizza’s salami” zei Harry. De man knikte en liep weer weg. “Morgen ochtend gaan we weer snowboarden”zei Harry plotseling. “Ah nee dan val ik weer plat op me snufferd” zei ik jammerend. “Ik ben er toch om je te helpen! En vandaag ging het best wel goed hoor” zei hij met een knipoog. “Ja vooral toen het moment kwam om te remmen” zei ik serieus. Hij lachte. De man kwam er aan met onze pizza’s. Wow dat was snel man, het is dan ook een vijf sterren restaurant. We begonnen aan de pizza. Het was echt heerlijk maar ik moest toegeven dat de pizza’s uit Italië zelf toch wel de aller beste waren. Na de pizza namen we nog een dessert. Toen we die ook op hadden, stonden we op en liepen naar de toonbank. “Ik wou graag afreken” zei Harry. “Natuurlijk. Tafeltje 5 toch?”. “Ja”. “Dat word dan £80. Maar u bent toch van die jongens band One Direction” zei de man. “Ja klopt, ik ben Harry Styles” zei hij terug. “Nou dan is het voor u £70”. “Haha oké bedankt. Hier alstublieft” Harry gaf het geld pakte mijn hand en we liepen naar de uitgang. Ik weet niet hoe ze het deden maar de paparazzi wist echt overal waar ik en Harry waren. Ze stonden er nu alweer. We liepen hand in hand naar buiten naar de auto. We stapten in en reden naar de club Funky Buddha. Hij parkeerde de auto en we stapten uit. We liepen naar binnen. De muziek stond echt keihard, zelfs een beetje te hard. We liepen naar de bar toe. “Doe maar 1 cola en 1 shotje” zei Harry. “Nee wacht doe mij ook maar een cola, ik heb ook al champagne op” zei ik snel. “Oh ja nou doe maar 2 cola dan” zei hij snel. We kregen ons drinken en gingen een beetje aan de bar staan. Harry verluisterde iets in mijn oor en liep toen naar de DJ. Ik keek naar hem. Hij praatte met de Dj en gaf hem een knuffel op de jongens manier. Ze praatte een beetje. Ik stond een beetje verveeld aan de bar. Er stond een groep jongens die me de hele tijd aankeken. Ze keken me aan en wezen steeds. Ik irriteerde me eraan en draaide me om. Ik werd ineens op mijn schouder getikt. Ik draaide me om en zag een jongen voor me staan uit dat clubje. “Heey wat doet zo’n lekker chick als jou hier helemaal alleen” zei hij met een knipoog en trok zijn wenkbrauw omhoog. “Uhgg doe normaal en ga weg” zei ik geïrriteerd. “Hahaha beetje aangebrand, nou zo praten we hier niet tegen mij hoor” zei hij raar. Ik wou weglopen maar hij pakte mijn arm vast. “HoHo niet weglopen jij blijft gezellig bij mij”. “Au laat me los!” hij kneep heel hard en trok aan mijn pols. “Nee dat dacht ik even niet” zei hij schijnheilig. “He kerel ze zei laat los dus laat haar los” ik keek naast me en zag Harry staan, hij had een rare blik, zo had ik hem nog nooit gezien. “HAHAHA daar hebben we het beroemde jongetje Harry Styles niet waar, ah kom je een onbekend meisje helpen voor publiciteit” zei de jongen lachend. “Hahaha mocht je willen, toevallig is zij mijn vriendin en niemand behalve ik raakt mijn vriendin aan” zei hij boos. Ik schrok ervan en dacht dat Harry die jongen gewoon op zijn bek ging slaan maar hij hield zich nog in. “Laat.haar.los” zei hij boos. “Wow oké dude man ik wist niet dat je boos werd, ik maakte maar een grapje” zei de jongen geschrokken en liet mij gauw los. Hij liep weer terug naar zijn vrienden clubje. “Gaat het? Wow je hele pols is rood” vroeg hij geschokt. “Het gaat wel, het doet alleen een beetje pijn” zei ik en wreef pijnlijk over mijn pols. “Sorry ik dacht gewoon dat ie iets ergs ging doen, en niemand komt aan jou behalve ik. Kom we gaan even naar de EHBO ” zei hij en wou weglopen maar ik zei snel “Harry ik voel me prima en er is niks ernstigs, kom we gaan dansen” zei ik en trok hem mee de dansvloer op.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen