Losing trust - 030
Net druk aan het leren geweest deze week mijn eerste 3 toetsen yeeeeeh -.-
Maar wel een stukje voor jullie
We liepen hand in hand richting een bungalow. “Oké oogjes dicht” zei hij. “Oké het zal wel goed zijn” zei ik en deed raar mijn ogen dicht. We liepen een bungalow in. Het was er heerlijk warm en het rook naar rozen. “Oké doe je ogen maar open” zei Harry lachend. Ik deed mijn ogen open. Mijn mond viel open en ik nam een hap adem. “Omg heb je dit speciaal voor mij gedaan” zei ik verbaasd. “Jepp” zei hij lachend. Er stond een super mooi bubbelbad voor twee personen. Het was vol met zeep. Om het bad heen stonden kaarsjes en er lagen overal rozen blaadjes. “Nou kom op, uit de kleren en in bad!” riep Harry vol enthousiasme. Ik lachte en deed mijn kleren uit. Ik pakte een handdoek en legde die naast het bad neer. Ik stapte het bad in en liet me heerlijk zakken in het warme water met zeep. Ik sloot mijn ogen en ontspande me. Ik voelde in één keer twee koude voeten in bad stappen. Ik deed mijn ogen open en zag Harry het bad instappen. Hij had zich ook uitgekleed en kwam er bij in. Ik draaide me om en ging tegen hem aanliggen. Het was heerlijk warm en super relaxed, echt wat ik even nodig had. Ik sloot mijn ogen en concentreerde me op Harry’s adem. “Julia, juuultje” verluisterde Harry. Ik kreunde en deed mijn ogen open. Ik knipperde een paar keer en voelde toen Harry zijn lichaam. Ik was inslaap gevallen. “Sorry ben inslaap gesukkeld” zei ik. “Geeft niet, maar zullen we eruit het word namelijk koud” zei hij. “Ja is goed.” Ik stapte uit bad en sloeg een handdoek om me heen. Harry stapet ook uit bad. ‘Wat had hij toch een goed lichaam’ dacht ik. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Ik pakte kleren droogde me af en deed mijn kleren aan. Ik deed mijn haar en make-up ook goed. Harry was ondertussen ook al klaar. “Nou meneer Styles, het is verassing dag vandaag dus wat gaan we nu doen” vroeg ik lachend. Hij keek me echt aan alsof ik chinees praatte. “Uhh nu gaan we naar de pizzeria” zei hij lachend. We liepen de bungalow uit en liepen richting de uitgang van de skipiste. Wel liepen hand in hand naar buiten. We zette nog niet eens één stap de deur uit en er werden gelijk allemaal foto’s gemaakt. Harry trok me mee tussen alle mensen door en negeerde het gewoon. Ik moest er nog steeds wel even aan wennen. We liepen naar de auto en stapten in.
Reageer (1)
Aaawh wat romantisch van Harry ^^
1 decennium geledenEn succes met je toetsen!
Ga snel verder xx