Losing trust - 028
Daar aangekomen stapte ik uit de auto. Er stonden allemaal mensen om de auto heen met camera’s en probeerde allemaal dingen te vragen aan Harry. Hij liep naar de kofferbak haalde de tas eruit zwaaide even naar alle mensen, pakte mijn hand vast en we liepen naar binnen. “Nou dit gaan we dus elke keer weer krijgen eh. Wen je er al aan?” vroeg hij lachend. “Haha i know, ja hoor ik wen er wel aan maak je daar maar niet druk over”antwoordde ik met een knipoog. Harry liep naar de toonbank en vroeg voor twee snowboarden om te huren. We liepen door en deden ergens onze ski kleding aan. We liepen door een deur naar de piste. Het was lekker rustig omdat de meeste mensen op eerste kerstdag met familie waren en thuis zaten. “Nou hebben we in ieder geval genoeg ruimte om jou te leren snowboarden”zei hij. Ik draaide met mijn ogen en liep achter hem aan naar de kabelbaan. Ik voelde zijn hand tegen de mijne en pakte hem vast. We gingen in de kabelbaan zitten en wachtte tot we boven waren. Toen we boven aankwamen wist ik gewoon al dat dit niet goed ging komen. “Oké dus heb je het überhaupt ooit gedaan?” vroeg Harry. “Ja wel eens maar kan het niet goed”. “Oké nou ik ga wel eerst naar beneden en als ik beneden ben kom jij. En het maakt niet uit als je valt” zei hij met een knipoog. Hij ging naar beneden. Hij was heel goed en ongelofelijk sexy als hij dit deed. Ik lachte een beetje in mijzelf. Toen hij beneden was stak hij een duim op. Dus ik ademde diep in en gleed naar beneden. Het lukt wel een beetje. Ik was bijna beneden toen ik in één keer bedacht dat ik niet kon remmen. “HARRYYYYY HELP IK KAN NIET REMMEN!!” schreeuwde ik hard. Ik ging recht op Harry af. Hij probeerde me degen te houwen maar ik viel tegen hem aan en we vielen op de grond. Ik lag boven op hem en we lagen beide te lachen. “Hahaha sorry! Gaat het?” vroeg ik terwijl ik nog steeds boven op hem lag. “Haha ja het gaat niks gebroken dus. Maar de volgende keer probeer te remmen” zei hij lachend. Hij keek me aan met zijn diepe groene ogen. Hij kwam met zijn hoofd dichterbij en zijn lippen raakte de mijne. Ik voelde zijn tong op mijn lip, maar ik trok mijn hoofd terug. “Wat is er?” vroeg hij verbaasd. “Niet hier er is allemaal paparazzi” zei ik snel. Hij keek opzij en we zagen allemaal mensen met camera’s proberen foto’s te kunnen maken van ons. Ik probeerde me weer om hoog de hijsen maar het lukte niet. Ondertussen stond Harry alweer overeind. Hij reikte een hand naar me uit en trok me omhoog.
Reageer (1)
Ik haat school ook.
1 decennium geledenGa snel verder xx