Foto bij Losing trust - 027

Nog stukje :)
Ga nu naar school zal op school ook nog even activeren ;)

Ik werd wakker en voelde een arm over mij heen. Harry lag tegen mij aan en had me strak tegen zich aan getrokken. Ik bleef nog even liggen omdat ik Harry niet wakker wou maken. Ik voelde ineens een kus in mijn nek. Ik draaide me om. “Goedemorgen” zei ik. “Goodmorning beautiful” zei hij terug met een schorre stem. Ik gaf hem een kus op zijn mond. We bleven nog even een tijdje zo liggen zonder iets tegen elkaar te zeggen. Hij had alleen een boxer aan en ik voelde zijn sixpack. Harry was echt gespierd wat ik eigenlijk nu pas echt merkte. Ik stapte uit bed en liep naar het raam toe. Ik deed de gordijnen open en er lag een dik pak sneeuw. “Harry kom eens kijken er ligt vet veel sneeuw”. Hij stapte uit het bed en kwam achter me staan. Hij sloeg zijn armen om me heen. “Wow dat is echt vet mooi! Net als jij” zei hij zacht en hij kuste me in mijn nek. “Lieverd ik weet wel iets wat we kunnen doen vandaag” zei hij geheimzinnig. “Wat dan?” vroeg in raar. “Ik ga jou leren SNOWBOARDEN!” zei hij met een big smile op zijn gezicht. “Nee omg Harry dat kan ik echt niet hoor dan val ik plat op mijn snufferd” zei ik met grote ogen. “Ik houd je wel vast. Kom op dat word leuk!” zei hij doordringend. “Oké oké ik ga met jou snowboarden”. ‘Nou dat word nog wat’ dacht ik. Ik liep naar de badkamer en stapte onder douche. Toen ik klaar was met douchen kleedde ik me warm aan en deed mijn haar en make-up. Ik liep naar beneden naar de woonkamer. “Ik ga nu ook ff douchen hoor, je ontbijt staat in de keuken”. “Oké thanks” zei ik. Ik liep naar de keuken en zag een heerlijk ontbijtje staan. Ik ging aan de ontbijt tafel zitten en at en dronk het op. Toen ik klaar was hoorde ik Harry van de trap aflopen. “Juul kan je me haar ff goed doen?” vroeg hij. “Ah kom op Hazz dat kan je zelf toch ook?!” riep ik terug. Hij liep de keuken in en keek me met een pruillipje aan. “Alsjeblieft, het lukt mij niet om het goed te krijgen” zei hij nog een keer echt super schattig. Hoe kon ik daar nou nee tegen zeggen. Dus ik haalde mijn handen door zijn haar en deed het goed. Harry legde een grote tas op de tafel met ski kleding erin. Hij pakte nog wat spullen en deed het in de tas. “Ben je er klaar voor?” vroeg hij schijnheilig. “Nee maar laten we maar gaan” zei ik lachend. We liepen naar de gang deden onze jas enzovoort aan en liepen het huis uit. “Nou meneer Styles met welke auto gaan we?” vroeg ik lachend. “Haha met de Range Rover” zei hij. Dus ik liep naar de garage en stapte de Range Rover in. Harry deed de tas in de kofferbak en stapte aan de andere kant van de auto in. Hij startte de auto en we reden richting de skibaan.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Haha leuk!
    +kudo
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen