Foto bij Losing trust - 025

Lang stukje ;)
Klein deeltje 16+

. Ik lag tegen Harry aan. Ik had hele leuke cadeaus gekregen. We waren klaar met de cadeautjes en gingen met zijn allen aan de tafel zitten. Harry had gekookt. “Juuuuuuuuuuuuul kun je ff komen helpen in de keuken” schreeuwde Harry. Ik liep naar de keuken. “Wat is er schreeuwer?!”zei ik lachend. “Zou je de kalkoen uit de oven willen halen en daarna die op tafel willen zetten?” zei hij heel serieus. Als Harry in de keuken stond was hij echt schattig, met zijn schortje om. Hij was dan altijd heel serieus bezig en zijn eten was altijd heerlijk! Ik deed wat hij zei. Uiteindelijk zaten we met z’n allen heerlijk te eten met champagne erbij. Het is heerlijk. Na het eten en alle gezelligheid ging iedereen weer weg. Ik liep weer de woonkamer in en begon af te ruimen. Ik schrok toen in één keer twee sterke armen mij vast pakten. Ik draaide me om en keek in die diepe groene ogen. Ik smolt helemaal weg. “Ik ben echt heel blij dat je er weer bent” zei hij. “Ik ook. Maar is het nu helemaal over tussen jou en Taylor?” vroeg ik zacht. “Lieverd maak je maar geen zorgen er is helemaal niks meer tussen haar en mij en dat gebeurt ook nooit meer”. “Maar je weet wat ze zei in dat interview, dat ze er alles aan zou doen om ons het leven zuur te maken en mij wat aan zou doen”zei ik bang. “Ze kan jou en onze relatie helemaal niks aan doen, niemand maakt dit meer kapot. Daar zorg ik wel voor”zei hij lief en hij kuste me. Hij raakte met zijn tong mijn lip aan en ik deed met plezier mijn mond open. Harry trok me mee naar de bank zonder dat de zoen onderbrak. Hij trok zijn shirt uit en ik legde mijn handen op zijn sixpack. Hij trok ook mijn shirt uit, deed mijn broek los en trok hem uit. Daar stond ik dan in mijn bh en onderbroek. Dit keer voelde het wel normaal. Ik trok ook zijn broek uit. We zoenden nog steeds. Harry ging langzaam met zijn handen naar mijn bh bandje. Hij probeerde hem los te maken maar het lukte hem niet. Ik ging met mijn handen naar mijn rug en maakte hem zelf los. Harry duwde me op de bank. Hij trok zijn en mijn onderbroek uit. Hij kwam boven op me liggen en zoende me. Hij duwde langzaam in me. Ik kreunde en pakte hem vast bij zijn schouders. Hij duwde in en uit en ging steeds sneller. We kreunden allebei. Harry wou net iets zeggen toen we werden gestoord door het gerinkel van de telefoon. “Fuck wie is dat nou weer”. Ik moet lachen en pak een deken. “Met Harry…..Robin wat nou weer je stoort…….hahaha doe normaal man…..ja…ja…..nee…..ja oké ik kom hem morgen wel brengen….NEE je kan niet hierheen komen nu…..daarom niet, ik kom hem gewoon morgen brengen oké doei” en met dat hing hij de telefoon op. Hij liep weer naar me toen en haalde de dekens weg. Hij ging weer op me liggen en zoende me weer. “Wat was er?” vroeg ik. “Oh gewoon me stiefvader, hij was zijn mobiel vergeten, maar ik breng hem morgen naar hem” antwoordde hij en hij ging weer verder waar we gebleven waren. We zoenden weer. Opeens ging de bel en geschrokken viel Harry van de bank af. Ik lachte hem uit. “Wie kan dat zijn?” vroeg ik. Harry trok zijn boxer aan en keek om het hoekje van het gordijn. “Ahhh nee eh mijn stief vader. Ik zij zo nog dat ik zijn mobiel morgen kwam brengen! Pak jij al onze kleren en loop maar snel naar boven?!” zei hij pissig. “Oké ik gooi wel ff een badjas naar beneden”antwoord ik. Ik pakte alle kleren op en rende naar boven, gooide een badjas naar beneden en trok gauw een sweater van Harry aan en een onderbroek en trainingsbroek. Ik liep weer naar beneden en zag Harry in zijn badjas de deur open doen.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Nog meer stukjes? (:
    I want more ;D
    Het is zo verslavend!
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen