Losing trust - 024
Zijn moeder, zijn zus, zijn stiefvader en nog meer familie kwam binnen. “JULIA wat leuk dat je er bent Ik hoorde van Harry wat er tussen jullie speelde. Wat een verassing dat je er bent!” riep Harry’s moeder. Ik keek haar blij aan en gaf haar een knuffel. Ze was een schat van een vrouw. Ik was ook blij dat Gemma, Harry zijn zus er was, ik had haar al eerder ontmoet en kon goed met haar opschieten. We liepen met zijn allen naar de woonkamer. “Lieverd zou je de radio even aan willen doen” vroeg Harry op zijn liefst. “Ja is goed”. Terwijl ik naar de radio liep en hem aan deed, hoorde ik Harry en zijn moeder praten. Ze hadden het over mij en wat er gebeurd was. Harry legde alles uit en zei dat hij het meest van me hield en me nooit meer kwijt wilde. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Anne was erg blij voor hem en mij. Ik liep weer terug. We gingen met zijn allen met kerstmuziek de cadeautjes uitpakken. Ik was aan de beurt en liep naar de kerstboom. Ik pakte een pakje, hij was best wel groot. Ik wou naar een stoel lopen maar Harry pakte me bij mijn heupen en trol me naar hem toe op schoot. Ik zat ik zijn benen en haalde het pakpapier van het pakje af. Ik deed de doos open. Er zat allemaal confetti in. Ik graaide en voelde iets van metaal. Ik pakte het. Het was een ketting met een hart eraan. Op het hartje stond iets gegraveerd, “Love You xx Harry” las ik voor. Ik deed het hartje open. Er zaten twee foto’s in. De ene hadden we gemaakt bij de big ben. Op die foto gaf Harry mij een kus op mijn wang. De andere foto was in het park. Harry had zijn arm om mee heen. We hadden onze wangen tegen elkaar aan en we lachte allebei. Ik deed het hartje weer dicht, en keek Harry aan. Ik kuste hem. “Dankjewel” zei ik zacht. Hij keek me zo gelukkig aan. Ik was echt blij dat alles nu weer goed was. We hadden dikke lol de hele avond het was heel gezellig. Zo’n gezellige kerst had ik in tijden niet meer gehad. Het was heel mooi om iedereen zo gelukkig te zien.
Reageer (1)
Aaawh cute ^^
1 decennium geledenZo lief van Harry.
Ga snel verder xx