Heey hooofdstuuuuuk 11 ;D :):).

- Tom pov =

Ik keek naar Bill en vroeg zacht aan hem. "Heb je zin om te gaan zwemmen." Blij knikte hij van ja, waardoor ik ook een glimlach op mijn gezicht kreeg. Ik besloot wel het zwembad af te huren. Ik heb wel zin om even met Bill wat t doen. Zonder andere mensen of fans om me heen. En wie weet wat er nog in het zwembad gebeurt.

-Tijdsprong tot voor het zwembad-

Ik en Bill stonden voor het zwembad. De mensen wisten dat wij het afgehuurd hadden. Ik betaalde en ze stond op en liep weg. Ik vroeg nog of er bij het zwembad camera's ofzo zatten. Gelukkig knikte ze van nee. Kon ik teminste echt ongestoord alles doen met Bill. Een grijns verscheen op mijn gezicht. Bij de kleedhokjes trok ik hem een kleedhokje in. Ik deed de deurtjes dicht. Grijnzend keek hij me aan. Ik zoende hem wild op zijn mond. Onze tongen begonen gelijk een wild spel te spelen. Zijn handen begonen mijn broek los te maken. Mijn broek zakte naar beneden en ik schopte hem snel uit.Man wat maakte die jongen mijn gek. Hij streelde over mijn boxer. Volgens mij kan dit zo nog best een leuke dag worden als je snapt wat ik bedoel ^^.

Reacties?

Reageer (5)

  • Sick

    Ik snap hélemaal wat je bedoelt, Tommie xD

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verderx

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    hahaha :P Ik snap het ook :P
    Snel verder hoor!!!
    xx

    1 decennium geleden
  • Glambert

    Super;)

    heel snel verder!!!

    xx C

    1 decennium geleden
  • Reallife

    Ik snap wat tom bedoelt!
    Nu snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen