Foto bij I want it bad - 15

Eigenlijk had er in dit hoofdstuk nog wat meer moeten gebeuren, maar alleen dit bleek al erg lang te zijn geworden. Daar gaat mijn mooie planning per hoofdstuk, haha. (krul)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Muze

    Ik eis geen woord meer over Euclydische delingen te horen. Hoor je me? NIETS. Ik heb al veel tranen en zweet(letterlijk) in die rotzooi gegooid en versta er nog niets van en ik voel me gewoon heel stom als ik die vervloekte term hoor.
    Daarnaast heeft die uitspraak van je me wel geïnspireerd voor een Lof der Zotheid opdracht voor Nederlands, dus ik denk dat ik je dankbaar moet zijn... Hmm, life's a funny thing ey?
    Furthermore. Je schreef een hoofdstuk zonder Percy en zonder vrolijke Wesley om dat gebrek goed te maken. Dit is een zwarte dag in mijn leven. Anderzijds hou ik wel van Wes die onnozel doet de hele tijd maar wel altijd de eerste is om tot geniale ingevingen te komen. Eigenlijk zou Oliver moeten doen zoals Perce in het begin, tot na school rondhangen om hem te grijpen en confronteren....
    Dat of wegkwijnen in zelfmedelijden met slechte jankfilms en een grote pot chocolade-ijs

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Ik word er heel vrolijk van als jij schrijft (: En nu hoop ik dat er snel terug een hoofdstuk komt waarin ze gaan praten. De lange reactie van Wiarda kan ik niet overstijgen, dus dat ga ik ook niet proberen.

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Door mijn neiging om alles maar te begrijpen heb ik net even op Wikipedia over niet-euclidische meetkunde gelezen. Nu voel ik me ongelofelijk stom omdat ik het na de vijfde keer lezen nog steeds niet begrijp (en dat waarschijnlijk ook nooit zal doen). Misschien ben ik dat ook. Misschien is Percival gewoon een enorm genie. (Laten we het for the sake of een positieve instelling maar op het laatste houden.)

    Aangezien ik in de vorige reactie ook al dingen ging quoten, om vervolgens veel te enthousiast allemaal dingetjes eruit te pikken en ze enorm op te blazen (terwijl hun subtiliteit in het hoofdstuk zelf juist hun sterkste punt was - ik geloof dat het geen erg gezonde hobby is), heb ik mijn favoriete zin gezocht en gevonden:

    Hij slofte de school binnen, waar hij werd opgevangen door Wesley, die hem de oren van het hoofd kletste zonder dat hij er een woord van opving. Hij vermoedde dat Wesley dat ook wist, maar blijkbaar zag hij er niet uit alsof hij erop aangesproken wilde worden.

    Oké, dus Oliver komt op school, Wesley begint tegen hem aan te babbelen, krijgt door dat zijn publiek met hele andere dingen bezig is dan zijn verhaal, maar zegt er niks van en houdt ook niet op met praten. Weet je, in het afgelopen jaar heb ik een hoop over Wesley gekletst in onnodig lange reacties, maar er is één ding wat altijd mijn favoriete ding van Wesley (en zijn vriendschap met Oliver) zal blijven: de manier waarop ze elkaar beschermen. In HoG heb je natuurlijk dat gouden hoofdstuk waarin Oliver Wes tegenkomt na de slag en ze een aantal stomme grapjes maken, omdat Wesley eruitziet alsof hij zou breken als hij er niet zo luchtig mee om zou gaan, en hier doet Wesley ongeveer hetzelfde. Oliver zit iets dwars en het is niet helemaal zeker of Wesley dat doorheeft, maar aangezien Wes Oliver beter lijkt te kennen dan wie dan ook, neem ik aan van wel. Wat hij dan ook wel door zou hebben, is dat Oliver er (nog) niet over wil praten en dat hij het liefst doet alsof er niets aan de hand is, zelfs als hij daar zo slecht en doorzichtig in is dat het totaal niet werkt bij Wesley. En wat doet Wes? Hij speelt gewoon mee, zelfs als Olivers kant van de act zo slecht is dat een slak er nog niet in zou vallen, omdat Oliver dat nodig heeft. Oh Wes. Waren er maar meer mensen zoals jij. De wereld zou een betere plek zijn.

    1 decennium geleden
  • Maheegan

    Wat is die wiskundige term nou weer? :"D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen