whoop whoop!

Sirius Black Pov.

James en ik waren opgesplitst toen Slughorn vilder achter ons aangestuurd had.
Ik loop grinniktent door de gangen als ik Chelsa zie, in een plas bloed.
Ik ren er naar toe.
Uit paniek doe maar wat het eerste in me opkomt, en dat ik schreeuwen om help.
Nog een minuut later komt Vilder met Anderling aan rennen. ‘Black, wat is hier gebeurd?’
Vraagt Anderling die geschokt toe kijkt. ‘ik weet het niet professor’ zeg ik half in shock.
‘kunt u Mevrouw Snow, dragen?’ vraagt ze aan me, ik knik.
Voorzichtig pak ik haar op en loop achter Anderling aan richting de ziekenzaal.
Zodra we er zijn komt mevrouw Plijster aanrennen. Ze vroeg niets en gaf meteen instructies, ik moest Chelsa neerleggen. ‘allemaal de ziekenzaal uit!’ zegt Mevrouw Plijster. ‘wat?!’ Zeg ik
‘ik ga helemaal nergens heen, ik heb haar gevonden, en ik blijf hier’. Mvr Plijster lijkt te twijfelen maar begint dan aan het verzorgen van Chelsa.

Chelsa pov.

Langzaam open ik mijn ogen, en knijp ze meteen weer terug tegen het licht.
Ik ga iets meer recht op zitten, maar meteen schiet er een vreselijke pijn voor mn schouder. Als ik naast me kijk zie ik Sirius. Hij glimlacht licht. ‘he’ mompel ik.
‘haay ’ zegt hij met een schorre stem. ‘waarom voel ik me nog niet- AU!- beter’ krijg ik er niet uit.
‘ze kunnen je niet helen, niets werkt’ en hij kijkt bang. ‘wate-Au.’ Piep ik. ‘water?’ vraagt Sirius. Ik knik licht. Maar voel weer een pijnscheut. ‘sstt’ mompelt Sirius, en hij duwt me terug in het matras. ‘ga maar slapen’. En hij drukt een kus op mn kruin.

Reageer (1)

  • xKili

    me want more me want moooooooooooooorrrrrrreeeee !!!!!!
    snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen