Foto bij Losing trust - 023

Kort stukje sorry!!!
Ik ga vanavond weer wat hoofdstukken maken en dan activeren ;)

We liepen hand in hand door de sneeuw naar het park. Opeens stopte hij en ging voor me staan. Zijn hoofd kwam langzaam bij de mijne. Ik voelde zijn warme lippen op de mijne. Zijn tong raakte mijn onderlip en ik deed mij mond open. Hij zoende me vol passie. Ik legde mijn hand in zijn nek en speelde met zijn haren. Het voelde vertrouw, als thuis om Harry weer bij me te hebben. Nu wist ik het zeker, hij is gewoon de ware. Ik heb me nog nooit zo gevoeld bij iemand. Ik trok mijn hoofd terug en keek hem aan. Dan knuffelde ik hem. “Oké het is kerstavond en dat wil ik wel samen met jou doorbrengen, dus we gaan naar mijn huis” zei hij. “Oké” zei ik met een lach. We liepen naar Harry zijn auto. Altijd die auto’s, hij heeft wel vier auto’s en dit keer reed hij in zijn Audi r8. We stapten in en reden naar zijn huis. We reden de oprijlaan op, en stapte uit. We liepen naar binnen. Hij pakte mijn hand en we liepen de woonkamer in.“WOW! Harry heb jij dit gedaan?” vroeg ik verbaasd met grote ogen. “Jepp”antwoordde hij met een big smile. Overal was kerst verlichting en er stond een kerstboom. De grootste kerstboom die ik ooit had gezien echt niet normaal. Er lagen allemaal pakjes onder, hele grote en hele kleine. De bel ging en Harry liep naar de deur. Ik liep achter hem aan. Hij deed de deur open.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen