Losing trust - 021
En btw ik had volgens mij hoofdstuk 20 eerder geactiveerd dan 19 SORRYYYY
Ik liep pissig naar de woonkamer. Ik liet me neer zakken in de bank. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Ik wist niet wat ik moest doen dus ik belde Robin. “Heey kun je hier heen komen ik moet ff praten?!”. “Ja is goed ben er binnen 5 minuten “antwoordde ze. Ik zat te wachten op de bank. Dan hoorde ik de deur open gaan en weer dicht vallen. Ik hoorde voetstappen door de gang. Ik draaide me om en zag Robin daar met een bezorgd gezicht staan. “Nou brand los. Wat is er aan de hand? En waar is Harry?” vroeg ze. “Hij is bij Taylor geweest en nu ben ik boos op hem geworden en waar die nu is geen idee, maar ik heb geen zin om te praten laten we naar Funky Buddha gaan” zeg ik en ik sta op pak mijn jas en sleur Robin mee naar buiten. We lopen naar Funky Buddha. Als we eenmaal binnen staan loop ik naar de bar en bestel gelijk een paar shots. Ik drink ze meteen op en loop naar de dans vloer. Robin deed hetzelfde en liep naar mij toe. Na een tijdje lopen we dronken naar huis. Ik deed de deur open en liep naar binnen. “Blijf je hier slapen?” vroeg ik. “Uhh ja is goed, Julien is toch bij Hidde dus” antwoordde ze. We liepen naar boven. We trokken onze pyjama aan en ploften neer op bed. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap. Ik werd wakker en keek op mijn wekker ’12.00’uur ik stapte maar uit bed. Ik liep naar de kist om een badjas te pakken alleen ik zag een briefje liggen. Ik pakte het briefje en sloeg hem open. “Goodmorning ik ben al naar huis Julien belde, in de keuken staat een ontbijtje klaar ! xx PS: Ga met Harry praten het gaat niet goed met hem…” Ik legde het briefje neer. Ik ging me aankleden en tanden poetsen. Ik liep naar beneden richting de keuken. Daar stond een heerlijk ontbijtje klaar ‘Wat een schat is Robin ook’ dacht ik en ik ging aan tafel zitten. “Wacht eens, hoezo ’het gaat niet goed met Harry’” zei ik hard op. Ik stond op en liep naar de telefoon. Ik typte zijn nummer in en liet de telefoon over gaan. “Dit is de voicemail van Harry Styles spreek wat in na de piep…..PIEEEEP: Heey hazz bel me alsjeblieft terug ik hoorde dat het niet goed gaat en wil praten kus” en hing op.
Reageer (1)
Oh niet eens gemerkt eigenlijk haha,
1 decennium geledenGa snel verder xx