Losing trust - 020
. Ik pakte een roddelblad. Ik legde het gelijk weer terug. Maar pakte het dan weer. Op de voorkant staat een foto van Harry en Taylor met de tekst:”Back together”. Ik sla om naar de eerste pagina. Er stond een lang verhaal over Harry en Taylor. Ik begon te lezen:”Harry Styles is weer gespot met zijn ex-vriedin Taylor Swift. Zoals is vernomen is hij naar haar huis gegaan om te praten dat hun relatie over is. Maar onze paparazzi heeft Harry gespot die in de deuropening een kus geeft aan Taylor. Men denkt dat die twee misschien weer bij elkaar zijn. Ook heeft hij haar een knuffel gegeven en met haar door de sneeuw gelopen. Hoe zal vriendin Julia Hamminga hierop reageren. De vraag is: Is Harry Styles weer terug bij ex-vriedin Taylor Swift en wat vind zijn vriendin daarvan?”. Ik sloeg het blad dicht en gooide hem in de prullenbak. Ik dronk mijn laatste beetje chocolademelk op en liep naar de woonkamer. Ik drukte de tv aan en ging op de bank liggen. Opeens werd ik wakker gemaakt. “Juul wakker worden je bent in slaap gevallen op de bank” hoorde ik een lieve zachte stem zeggen. “Uugghh sorry ik was tv aan het kijken en ben blijkbaar in slaap gevallen” zei ik. “Geeft niet maar kom op we gaan wat leuks doen”. Ik stond op liep naar boven trok wat kleren aan te mijn tanden en liep weer naar beneden. Ik trok mijn schoenen aan en mijn jas en sjaal en liep samen met Harry naar buiten. Dit keer stonden er gelukkig geen mensen buiten met flitsende camera’s. We liepen in stilte door de sneeuw. “Harry…”zei ik plotseling. “Ja wat is er?” “Waarom was je bij Taylor thuis en waarom gaf je haar een knuffel en een kus op de wang?” vroeg ik pissig. “Ik… uuuhh… ik was daar niet” zei hij snel. “Harry lieg niet tegen me! Ik ben hier zo klaar mee eh. Wanneer vertel je me nou eens de waarheid. Nou weet je wat het hoeft al niet meer want ik ben weg. En kom me alsjeblieft niet achterna” en met dat liep ik weg. Ik liep weer naar huis. Ik keek nog een paar keer achterom maar hij kwam niet achter me aan. Ik liep naar binnen, gooide mijn sleutels ergens neer, deed mijn jas en sjaal uit en pleurde dat op de grond.
Troubleee!! What's gonna happen now ????
Reageer (1)
Ga snel verder xx
1 decennium geleden