Losing trust - 019
Ik weet niet of mijn verhaal wel leuk is heb nog niet zoveel lezers
16+
Ik trok mijn hoofd terug deed de kerstboom uit en trok Harry mee naar boven. Ik trok zijn shirt uit en zoende hem. “Wat doe je?” vroeg hij door de zoen heen. “Misschien wil ik gisteravond toch wel afmaken”zei ik met een lach. Hij trok mijn shirt uit. Deed zijn riem los en liet zijn broek zakken. Hij maakte mijn broek los en ik trok hem uit zonder dat de kus brak. Daar stonden we in de slaapkamer hij in zijn boxer en ik in mijn BH en onderbroek te zoenen. Hij maakt langzaam de achterkant van mijn BH los. Hij duwde me op het bed en ging op me liggen. Hij zoende me weer. We deden onze onderbroek uit. Harry trok de dekens over ons heen, en dat allemaal zonder dat de kus brak. Hij ging langzaam heen en weer. Ik sloeg mijn armen om hem heen en hield hem stevig vast. Hij ging steeds sneller. “Harry” kreunde ik. Hij ging verder. “Harry stop!” riep ik. Hij stopte. “Wat is er?” vroeg hij verbaasd. “Ik kom bijna….” Zei ik hijgend. “Oh ik snap het” antwoordde hij. Hij ging naast me liggen. We kwamen allebei even tot rust. Ik deed het lampje uit en Harry ging tegen me aan liggen. Hij sloeg een arm om me heen en zo vielen we in slaap. Ik schrok wakker. Ik keek op de wekker en zag dat het 2 uur was. “Lieverd wat is er?” hoorde ik Harry slaperig vragen. “Niks, ik ga even naar beneden wat drinken oké?” antwoord ik. “Oké maar blijf niet te lang beneden. Ik ga weer verder slapen ”. “Oké”. Ik stap uit bed en trok een blouse van Harry aan. Ik liep de kamer uit en liep door de gang. Ik merkte nu pas hoelang de gang is en hoeveel kamers er zijn waar ik nog niet eens binnen ben geweest. Ik loop de grote trap af. Het leek net een trap in een kasteel. Ik zag eigenlijk nu pas hoe groot alles was. Ik liep naar de keuken en deed de koelkast open. Ik pakte een pak chocolademelk, een bus slagroom en een mok. Ik deed wat chocolademelk in de magnetron. Na een minuutje haal ik het eruit, spoot er slagroom op en ging aan de eettafel zitten.
Reageer (1)
Ga snel verder xx
1 decennium geleden