Foto bij Losing trust - 018

Lekker veel hoofdstukjesssss :D
Zoals ik al eerder zei is mijn verhaal al af dus hoef je niet lang te wachten ;)
Ik hoef alleen maar mijn verhaal in hoofdstukken te verdelen :)

We kwamen aan bij een 5 sterren restaurant. Hij parkeerde en stapte uit. Ik wou de deur open doen maar hij deed de deur al voor mij open. Hij stak zijn hand uit en ik pakte hem vast. Ik stapte uit en liep samen met Harry naar binnen. “Halle ik kom voor de tafel van familie Styles” zei hij. “Natuurlijk meneer ze zitten daar”antwoordde de man. “Oké bedankt”. “Daar zitten mijn moeder en stiefvader. Ben je er klaar voor?” vroeg hij. “Uhh ik denk het”zei ik. “Je hoeft nergens bang voor te zijn het zijn de liefste mensen ooit”zei hij en we liepen richting de tafel. “Mam, Robin dit is Julia mijn..vriendin” zei hij vastberaden. “Leuk kennis te maken, ik ben Robin” zei Harry zijn vader. “En ik ben Anne Harry’s moeder. “Leuk kennis te maken. Mijn vriendin heet ook Robin toevallig.” antwoordde ik met een lach op mijn gezicht.”Ha dat is zeer toevallig” antwoordde Robin. We gingen zitten. Hadden drinken en eten besteld en hadden een super leuke avond. Het viel me reuze mee met Harry zijn ouders. Ik heb ze beter leren kennen en zijn stiefvader had veel humor. “Robin, mam wij gaan weer, wij hebben nog wat andere dingen te doen. Maar het was super gezellig” zei Harry ineens. Ik keek hem raar aan maar hij gaf me een knipoog dus ik stond op. “Ik heb een hele leuke avond gehad en vond het super gezellig om jullie beter te leren kennen”zei ik beleefd. “Wij ook meisje, Harry heeft geluk met jou”zei zijn moeder. We zeiden gedag en liepen naar de auto. Toen we thuis waren ging Harry voor me staan in de gang. “Waarom gingen we nou weg?” vroeg ik. “Wij hebben nog iets af te maken van gisteravond”zei uitdagend. Hij liep langzaam naar me toe en drukte zachtjes zijn lippen op de mijne. Zijn toch raakte mijn onderlip en ik deed mijn mond open. Onze tongen speelde een groot liefdesspel. “Nee Harry” zei ik en ik trok mijn hoofd terug. “Wat is er” vroeg hij verbaasd. “Ik ben moe en heb geen zin om terug te denken aan gisteravond”. “Blijf dan nog even bij mij op de bank liggen?! Alsjeblieft??” vroeg hij met puppy ogen. “Nou oké dan vooruit” antwoordde ik met een lag. Hij stak zijn hand uit en ik pakte hem vast. We liepen naar de woonkamer. Ik deed de schuifdeuren open en liep de kamer binnen. Het was helemaal donker. In één keer gingen er lichtjes aan in de rechterhoek van de kamer. Het was echt prachtig. Ik had de kerstboom al gezien maar nog niet met alle lichtjes aan. Ik draaide me om en rende naar Harry ik pakte hem stevig vast en we knuffelde. “Het is prachtig!” zei ik en ik gaf hem een kus op zijn wang. “Net als jij” antwoord hij en hij kust me in mijn nek. Ik kijk hem aan kuste hem terug. Zijn tong raakte mijn onderlip en ik deed mijn mond open. We zoenden.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Haha Harry toch xD
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen