Losing trust - 017
We kwamen aan bij mijn huis. We liepen naar binnen ik gooide de sleutels op het kastje. “Zet die tassen maar in de keuken” zeg ik tegen Harry. Hij liep naar de keuken, ondertussen hoorde ik heb mompelen “Wat heb ik dit huis gemist”. Ik lach in mezelf. Ik loop naar de woonkamer en plof neer op de bank. “Nee nee opstaan jij”. “Hoezo?” vroeg ik verbaasd. “Vanavond gaan wij naar een diner met mijn ouders”antwoordde hij. “WAT? Maar wat als ze me helemaal niet mogen en dat ze echt denken dat ik een vriendjes steler ben?!” “HAHA dat denken ze echt niet ze weten allang wat er allemaal is gebeurd”. “Oké. Nou ik hoop het maar”. Dus ik loop naar boven om me klaar te maken voor een diner met Harry zijn ouders. Toen ik eindelijk klaar was kwam in de slaapkamer in, in een lange jurk. Harry draaide zich om. Mijn mond viel open en die van hem ook. “Wow je bent zo mooi” zei hij. Hij droeg een smoking. ‘Wat een lekkerding dacht ik. “Wow jij mag er ook wezen” zei ik terug. Hij pakte mijn hand en we liepen naar beneden. Hij pakte zijn jas en de mijne en we trokken beide onze jas aan. We liepen naar buiten. Er stond een dikke Audi r8 voor de deur. Ik keek Harry aan en hij knipoogde. Ik lachte en stapte in. Hij stapte in aan de andere kant van de auto en reed weg.
Niet zo'n heel lang stukje .. Sorryyy !!
Reageer (1)
Ga snel verder xx
1 decennium geleden