Foto bij 18. Friday Music Day

Dearest readers,

Ik ben jullie echt ontzettend dankbaar voor al jullie steun! Jullie zijn echt fantastisch, zoveel meelevendheid had ik nooit verwacht. Jullie zijn 1 voor 1 echte schatjes en jullie verdienen evenzeer een prachtig leventje.

Ok, dit moest ik even kwijt :p Ik probeer snel verder te schrijven, eigenlijk ook omdat ik veel zin heb om snel het heden te kunnen vertellen. Ok, dit zal echt nog wel even duren, maar toch verlang ik ernaar.
Het stuk dat ik nu schrijf is ook wel een periode waarin ik het moeilijk had, wat ik toch wel de tijd wil geven. En dit zal ik ook doen, want ik wil geen wirwar krijgen ;)

Genoeg gezever, hier nog een stukje. Hier geef ik ook in een klein stukje weer naar welke muziek ik luisterde Het is klein beschreven, maar het voelt groots. Ik kon die muziek bijna vastnemen, ik voelde me zo verbonden ermee. Wantja, zoals de foto als zegt; In the end, it doesn't even matter...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Newa

    Ik ga het echt telkens zeggen, als ik weer zo'n prachtig stuk van je verhaal lees. IK GEEF FUCKING VEEL OM JE en ik wil nee ik vind dat het moet, je moet beter worden, Ik vind het echt knap dat je je verhaal zo durft op te schrijven, je kunt het nog goed ook. #prachtige pluim van deze meid achter dr pc#

    1 decennium geleden
  • Spaceless

    Ik ga het blijven zeggen: maar ik ben zo ontzettend trots op jouw dat jij jouw verhaal hier open en bloot neerschrijft op Q! En je hebt al heel erg veel abo's! Meer dan mijn allereerste story hier op Q, goed bezig!
    Ik ben telkens heel erg benieuwd naar jouw nieuwe stukjes xx

    1 decennium geleden
  • Sophietjuh99

    Het blijft heel bijzonder om het van iemand te horen die er echt zo dicht mee te maken heeft gehad. Heel mooi geschreven, opnieuw.

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen