Foto bij Losing trust - 016

Ik kleedde me aan poetste mijn tanden. Ik liep naar beneden waar Harry onder aan de trap al klaar stond met mijn jas en sjaal. Ik deed mijn jas aan en sjaal om, pakte mijn tas en mobiel en liep achter Harry aan. Hij wachtte even bij de deur tot ik eraan kwam en pakte mijn hand vast. We liepen naar buiten. Er stond allemaal paparazzi met camera’s. Ik zag overal flitsen, en hoorde allemaal mensen om me heen vragen stellen. Harry gaf een paar antwoorden en trok me toen mee. Gelukkig werden we niet achtervolgt. We liepen hand in hand door de sneeuw. Het begon te sneeuwen. Overal zagen we kleine kinderen spelen met sneeuwballen. Harry lachte even. Ik zag hoe gelukkig hij was. Ik wist van mezelf dat ik het wel aankon met alle paparazzi en alle roddels, maar ik kon zien aan Harry dat hij er nog niet helemaal zeker van was. Ik kon het niet laten, liet zijn hand los, pakte een sneeuwbal en gooide die naar Harry zijn hoofd. Hij draaide zich om en trok zijn wenkbrauwen omhoog. Ik begon keihard te lachen en hij lachte ook. Hij pakte een sneeuwbal en gooide die naar mij. We hadden zo’n lol. Hij peperde me helemaal in. Ik lachte en duwde hem op de grond alleen hij trok me mee. Ik viel boven op hem. Ik keek hem aan in die diepe mooie ogen van hem. Zijn lippen raakte de mijne. Zijn tong raakte mijn onderlip en ik deed mijn mond gewilleg open. We zoenden midden op de stoep in de sneeuw. Het boeide me niet hoe mensen op dit moment naar ons keken. We stonden op en zaten helemaal onder de sneeuw. We liepen naar de winkel. Mensen keken ons raar aan maar dat boeide ons niks. Ik pakte een mandje. We liepen door de winkel heen. Pakten wat chips, bier en wat te eten voor vanavond. We stonden in een gangpad te zoeken naar een lekker toetje. Een blonde vrouw liep langs en keek ons raar aan. Harry en ik keken elkaar aan en begonnen te lachen. We liepen naar de kassa, betaalden en liepen met twee tassen vol naar buiten.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Cute ^^
    Love your story!
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen