Losing trust - 015
Trouwens Taylor Swift is niet beroemd in dit verhaal
Ik zag zijn IPhone nog op de tafel liggen. ‘Zal ik het doen of niet?’ Ik twijfelde maar deed het toch. Ik pakte hem op en scrolde door zijn contacten heen. Ik stopte toen ik de naam Taylor zag. Ik klikte op ‘wissen’ en legde de mobiel weg. Ik wist dat een relatie met Harry hebben moeilijk was maar ik hield van hem en wou alleen maar hem. ‘Je kan dit wel, je houd van hem’ dacht ik bij mezelf. Ik stond op deed alle lichtjes uit en liep naar boven. Ik deed mijn pyjama aan en kroop bij hem in bed. Ik ging tegen hem aanliggen. Hij sloeg een arm om heen en zo vielen we in slaap. Ik werd langzaam wakker. Ik draaide me om en opende mijn ogen. Ik zag twee mooie ogen me aanstaren. “Goedemorgen slaapkop” zei Harry. “Goedemorgen” zeg ik en mijn mondhoeken krulde automatisch omhoog. Harry klom omhoog en ging in zijn boxer op de rand van het bed zitten. “Ga je mee ontbijten?” “Ja is goed”antwoordde ik en ik trok een blouse van Harry aan. Ik klom uit bed en liep naar het raam. Ik deed de gordijnen open. Ik zag in eens allemaal flitsen. Ik keek naar beneden en er stond allemaal paparazzi. Ik deed de gordijnen snel weer dicht. “Ik zei het je toch nu begint de hell” zei hij. Ik negeerde wat hij zei en liep samen met hem de trap af naar beneden. Ik ging aan de keuken tafel zitten en Harry zetten koffie en bakte 2 eieren. Toen hij klaar was kwam hij ook aan tafel zitten. We lazen de krant en ontbeten samen. Ik bladerde door de krant heen. Er stond niks boeiends in totdat ik een artikel zag over Harry en Taylor. “Harry wat is dit?” vroeg ik. “Ik weet het niet ik zie het zelf ook net”zei hij zacht en hij kijkt naar de grond. Ik lees het artikel. ’18 jarige Harry Styles van One Direction heeft Taylor Swift haar hart gebroken. In een interview verteld ze’ Dat Harry haar heeft bedrogen met een ander meisje genaamd Julia Smit. Ze verteld dat ze er alles aan zal doen om Harry terug te krijgen. En Julia Hamminga dezelfde ellende te bezorgen als haar is overkomen. En dat ze er voor zal zorgen dat dit Julia haar hele leven blijft achtervolgen’. Ik wil wat drinken maar ik begin te trillen en laat het kopje op de grond vallen. “Sorry” zeg ik snel en sta op om een doekje te pakken maar voel dat Harry mijn arm vast pakt. “Gaat het wel?” “Ik…. Uhhh..wat gaat we nu doen Harry ze zegt dat ze er alles aan zal doen om ons het leven zuur te maken”zei ik met een trilling in mijn stem. “Je moet je er niks van aantrekken ze kan ons niks maken. Wij hebben nu een relatie samen en ik laat dat niet kapot maken door de paparazzi of een of ander meisje die ons het leven zuur wil maken omdat ze mij niet kan krijgen. Het komt wel goed, laten we gewoon een leuke tijd hebben, met Robin en Julien en wij samen”zei hij hoopvol. Ik knikte en zei “Oké”. “Laten we ons gaan aankleden, boodschappen doen en dan naar jouw huis” zei hij. Ik knikte en liep samen met hem naar boven.
Reageer (1)
Lekker veel stukjes vandaag (:
1 decennium geledenGa snel verder xx