Losing trust - 014
Hij trok zijn hoofd heel snel terug en viel bijna op de grond. Ik hield hem nog tegen. Hij keek op “Taylor?! Wat doe jij hier?”zei hij geschrokken. Hij had grote ogen zo had ik hem nog nooit gezien. “Wat ik hier doe?! Ik kwam spullen ophalen maar het enige wat ik zie is jou seks hebben met een één of ander meisje!” antwoordde ze. Het leek wel of ze op het punt stond om te janken. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek naar Harry. Hij stond op en trok zijn boxer aan. “Jij hebt niet eens het recht om nog zomaar mijn huis binnen te stappen” zei hij boos. Wow ik had Harry echt nog nooit zo gezien. Hij meende het dus echt toen hij zei dat hij niks meer voor haar voelde. Ik zag een deken op de leuning van de bank liggen en legde die over mij heen. Taylor keek me vuil aan. “Kijk haar niet zo aan, zei heeft hier niks mee te maken” riep Harry. Ze rolde met haar ogen en kwam steeds dichter naar Harry toe. “Waarom vertel je tegen de pers dat we nog steeds samen zijn?” zei hij. Hij begon steeds harder te praten. “Omdat ik nog van je hou” antwoordde ze. Ze ging tegenover hem staan en zoende hem. Ik schrok ervan en stond op het punt om op te staan maar Harry duurde haar naar achter. “NOU BEN IK ER HELEMAAL KLAAR MEE. ROT OP HET IS OVER! GA ME HUIS UIT EN KOM NOOIT MEER TERUG!!!” schreeuwde hij. Ik schrok en kroop in één op de bank. Ik had Harry nog nooit zo gezien en ik wou hem ook nooit meer zo zien, dat was zeker. Taylor begon te huilen en rende het huis uit. Ik hoorde geklik van camera’s. Gelukkig konden ze niet naar binnen kijken want de gordijnen waren dicht. Ik trok een trui aan. “Het spijt me zo erg dat dit moest gebeuren, het had een leuke avond moeten zijn maar nu dit. Ze moet altijd alles verpest en….ik….het spijt me” zei hij helemaal overstuur. “Hee het maakt niet uit rustig maar, ik ben hier toch. En ik heb een geweldige avond gehad..Echt waar”terwijl ik dat zij streelde ik zijn wang. Hij stond voor me met tranen in zijn ogen. Ik sloeg mijn armen om hem heen en knuffelde hem. Zijn schouders schokte en ik hoorde hem snikken. “Harry het is oké het is over. Er kan niks meer gebeuren. Stil maar.. ”. Ik probeerde hem gerust te stellen. Ik liep met hem naar de bank en we gingen zitten. “Ik hou van je en ik wil bij je zijn, ik wil een relatie met je. Maar als we die stap nemen word dat niet makkelijk”zei hij door zijn gehuil heen. “Ik weet het…. Maar ik wil het wel, jij niet dan?” vroeg ik bang voor zijn reactie. “Natuurlijk wil ik het ook, maar ik wil je geen pijn bezorgen door alle nare reacties die kunnen komen”. “Dat maakt me niks uit, het enige wat ik wil is bij jouw zijn en niks meer of minder”. Hij keek me aan zijn verdrietige gezicht verdween en ik zag geluk en blijdschap in zijn ogen. “Ik hou van je”zei hij. “Ik ook van jou altijd”antwoordde ik. “Ga maar slapen je hebt wel genoeg inspanning gehad vanavond”zei ik. Hij knikte gaf me een kus op mijn voorhoofd en liep naar boven. Ik zuchtte en leunde tegen de bank aan.
Reageer (1)
Lekker voor je Taylor haha! xx
1 decennium geleden