Losing trust - 013
“Bel Robin”zei hij door de zoen heen. Ik trok mijn hoofd terug en keek verbaasd. “Hoezo?”vroeg ik verbaasd. “Wij gaan vanavond naar mijn huis, die heb je namelijk nog niet gezien” antwoordde hij met een knipoog. Ik keek een beetje raar maar pakte toch mijn mobiel en stuurde dat ik met Harry had gepraat en dat ik met hem mee ging. We liepen naar zijn huis. Hij kwam steeds dichterbij mij lopen en toen pakte hij mijn hand vast. We kwamen uiteindelijk bij zijn huis. Het huis was ongeveer net zo groot als die van mij. We liepen naar binnen en hij gooide de sleutels op de tafel. Alles was wit en zo netjes. Hij had nog steeds mijn hand vast en trok me mee naar de woonkamer. Hij trok me naar zich toe en we begonnen te zoenen. Hij deed mijn vestje en hemd uit. Hij stopte met zoenen en trok zijn shirt uit. Hij zoende me weer maar dit keer ruiger. Hij duwde me op de bank. Hij ging op me liggen en zoende me weer. “Wat als er iemand binnenkomt?”vroeg ik door de kus heen. “Er komt niemand de enige die een sleutel heeft ben ik” zegt hij en hij zoende me weer. We deden elkaars broek uit. Daar lagen we op de bank te zoenen half naakt. Ik gleed met mijn hand over zijn buik naar de rand van zijn onderbroek. Ik trok er speels aan en zag dat Harry hier geen geduld voor had dus trok hem uit. Hij gleed naar mijn BH en deed het slotje open. De BH vloog ergens door de kamer heen. Toen ging hij naar mijn slipje en trok die ook uit. Hij had duidelijk geen geduld. Hij stopte even en keek me aan. “Wat doe je?” vroeg ik verbaasd. “Als de paparazzi hier achter komt is je leven niet meer zo mooi” zei hij zacht. “Dat maakt me niks uit, ik wil jou en alleen maar jou” zei ik. Hij lachte speels en ik zoende hem weer. Hij duwde langzaam in me. Het voelde fijn en hij ging steeds sneller. Hij gaf me kusjes in mijn nek en ik kreunde. Daar lagen we dan op de bank. Het was anders dan de eerste keer. Alsof ik een andere Harry vast had. Het voelde fijn maar wel anders. We kreunde allebei. “HARRY!” hoorde ik een meisjes stem schreeuwen.
Reageer (1)
Wait, dus geen condoom?
1 decennium geledenOké
xx