Foto bij Losing trust - 012

We liepen de club in en zochten Julien. Hij zat aan de bar met een glas whisky. Ik keen om me heen. Ik zag allemaal dansende mensen. Er stond een knappe ober aan de bar. Hij had me in de gaten en gaf een knipoog. Ik draaide me om. De enige die ik wou was Harry. De muziek stond keihard. De dj was als gewoonlijk aan het flirten met alle meisjes. Dronken meiden stonden op het podium domme dansjes te doen. Ik zag Robin en Julien zoenend op de dansvloer staan als gewoonlijk. Die twee konden niet van elkaar afblijven. Ik ging aan de bar zitten en nam een glas whisky. Ik had zin om vanavond eens lekker dronken te worden, gewoon even lekker alles vergeten. Ik liep de dans vloer op. Ik begon te dansen. Ik keek naar de deur en zag Harry binnen komen. Hij keek rond totdat zijn ogen stopte bij de mijne. We hadden oogcontact en keken elkaar aan. Ik kreeg alweer tranen in mijn ogen. Ik draaide me om. Ik had hier geen zin in. Ik hield hem wel in de gaten om te kijken wat hij deed. Ik draaide me even om, om te kijken waar Robin en Julien waren. Ik had ze gevonden en draaide me weer om naar Harry. Alleen ik kon hem niet vind. Ik was hem uit het oog verloren. Ik keek om me heen maar zag hem nergens. ‘Misschien is hij weggegaan’ dacht ik bij mezelf, dus ik draaide me om en ging dansen. Opeens pakte iemand mijn heupen was en stond achter me te dansen. Het maakte me niet uit wie het was dus danste mee. Uiteindelijk draaide ik me toch maar om. Ik keek recht in de ogen van Harry. ‘Wat?!’ dacht ik. Ik keek hem aan. “We moeten praten”zei ik tegen hem. Ik trok hem mee aan zijn vest naar buiten. “Laten we even gaan lopen”zei ik. Dus we liepen met zijn tweeën zonder jas door de kou terwijl het sneeuwde. “Ik weet dat het niet goed was dat ik je wegstuurde we hadden het gelijk moeten uitpraten, alleen ik wist gewoon even niet wat ik moest doen”zei ik. “Maakt niet uit ik snap het wel”zei hij zacht met een lichte trilling in zijn stem. Ik stopte bij een bankje en ging zitten. Harry kwam naast me zitten. “Harry… Heb je nog gevoelens voor Taylor?” vroeg ik zacht. “Ik had een relatie met haar, maar we kregen ruzie. Dus ik nam afstand van haar en ging weer in mijn eigen huis wonen. Alleen ze begon me te stalken. Ik kon er niet meer tegen en moest gewoon weg, dus ik nam het eerste de beste vliegtuig naar Nederland. Maar zoals ik dus al zei was ze overstuur aan de telefoon toen ik in Nederland was. Ik had haar toen verteld dat het over was tussen ons en dat ze het wel kon vergeten. Ik moest weer terug naar Londen omdat ik moest repeteren met de jongens. En toen kwam ik jou tegen in het vliegtuig. Ik werd opslag verliefd op je. Ik wist gewoon zeker dat jij het meisje was waar ik oud mee wilde worden. Ik hou zielsveel van je en niet van Taylor echt waar! Maar Taylor blijft maar aan de pers vertellen dat we nog wat hebben. Ik wil je echt niet kwijt echt niet!” zei hij. Ik kreeg een brok in mijn keel van zijn verhaal. Ik hield ook zielsveel van hem en ik geloofde hem. Ik had het koud en begon te trillen. Ik zag Harry zijn vest uit doen. “Hier”zei hij en hij sloeg zijn vest om mij heen. Ik deed hem aan en had het alweer wat warmer. “Ik geloof je alleen waarom loog je tegen mij?” “Ik wist niet wat ik moest doen en dacht dat je me niet wou geloven. Het spijt met heel erg echt waar”. Ik stond op en liep weg. Maar hij pakte me bij mijn pols en trok me terug. “Je hebt mijn vest nog aan” zegt hij met een knipoog. Hij stond op en keek me aan. Hij keek met een soort lust in zijn ogen. Ik wou me ondraaien maar hij zoende me. Ik wist eerst niet wat te doen maar uiteindelijk zoende ik hem terug. Wow wat had ik dit gevoel gemist. Zijn lippen op de mijne. Hij zoende me vol passie.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    I like it ^^
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen