Foto bij Losing trust - 010

Heeeeey, ik heb net gedanst en alles was vies en nat geen pretje dus.
Lig nu lekker te luieren op de bank dus ga een paar hoofdstukken activeren :)

Trouble!! :D

In de verte kwam een helikopter. Maar de helikopter landde op het grasveld. Er kwam allemaal pers uit richting ons. De London Eye deed het weer en we kwamen beneden. We stapte hand in hand uit. Ik keek Harry aan. “Nou zo erg was dat toch ook weer niet”zei hij met een glimlach. Ik lachte en schudde nee. In eens kwamen al die mensen van de pers op ons af lopen. “Ho shit” zei Harry geschrokken en hij trok me mee. Ik keek hem verbaasd aan. “Harry wat is er?”vroeg ik. Maar hij negeerde me en trok me zo snel mogelijk mee als hij kon. Al die mensen rende ons achterna. Één iemand hield ons tegen. Harry stopte en ik botste tegen hem op. “Harry wat is er nou aan de hand?” vroeg ik nog een keer. “Ik heb het je niet verteld omdat ik je dit wil besparen maar ik zit in een band genaamd ‘One Direction’, ik ben dus beroemd”zei hij. “WAT! Waarom heb je dat niet gezegd?! Jezus Harry hoe moet dat dan met ons?” zei ik pissed. Ik schrok er best wel van. ‘Waarom heeft ie dat niet gewoon verteld’. “Het komt wel goed we praten hier thuis wel over, we moeten eerst hier zien weg te komen”zei hij een beetje verdrietig. We liepen zo snel mogelijk een steegje in. We waren ze kwijt geloof ik. We liepen door naar huis. Maar toen we bij de deur stonden waren alle mensen van de pers er weer. “Harry Harry is dit nou je nieuwe vriendin?” hoorde ik iemand zeggen. “En hoe zit dat nou met jou en Taylor?” Toen ik dat hoorde keek ik Harry verbaasd aan. “Niet naar luisteren” zei hij. Wel liepen naar binnen en ik smeet de deur dicht. “Wie is Taylor?”vroeg ik boos. “Niemand” antwoordde hij. “Harry lieg niet tegen me! Wie is Taylor?” riep ik boos. Hij keek naar beneden en liep de woonkamer in. “Ik… uhhh……ik weet niet hoe ik dit moet vertellen maar…. Voor dat ik met jou was had ik een relatie, nou wat je een relatie noemt, met Taylor. Alleen we kregen ruzie en ik ben weg gegaan. Ik had het eerste en de beste vliegtuig genomen naar Nederland. Een paar dagen later belde ze me, ze was helemaal overstuur aan de telefoon. Dus ik was van plan om weer naar Londen te gaan, maar toen kwam ik jou tegen in het vliegtuig. Ik was in één oogwenk verliefd op je en ik was Taylor helemaal vergeten. Ze had ook niet meer gebeld dus ik heb het maar gelaten voor zo ver het was. En toen ging ik dus een soort van bij jou wonen. Dat is het hele verhaal”.


Oehhh wat nu ??

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen