~ Hold 2 Louis Tomlinson
De bel ging en meteen stond iedereen op. Ik stopte mijn boeken in m'n boekentas en liep samen met Niall de klas uit. Ik achtervolgde Niall tot zijn kluisje en Niall stopte zijn boeken in zijn kluisje. ''Wat hebben we de volgende les uur?'' vroeg ik aan Niall. Niall haalde uit zijn kluisje een rooster en begon er op te scannen. ''Aardrijkskunde'' Antwoorde Niall. Ik knikte. ''Louis, mag ik je iets vragen?'' Begon Niall aarzelend. ''Ja... uh tuurlijk'' - ''Hoe is het om homo te zijn?'' vroeg Niall benieuwd. Wat bedoeld hij nou daar mee? ''Hoe bedoel je?'' vroeg ik. ''Nou je weet wel.. kussen met een jongen'' zei Niall en deed zijn kluisje dicht. ''Uh, fijn'' Antwoorde ik afwezig. Niall knikte alleen maar. ''Heb je ooit een jongen gekust?'' vroeg ik. Zou Niall het ooit gedaan hebben? En met wie dan? ''Nee'' mompelde Niall. ''Maar ik zou het wel eens willen proberen'' zei Niall nog snel. Mijn ogen werden groot. ''Bedoel je dat...'' Net voor dat ik mijn zin wou afmaken was Niall me voor. ''Ja, kus me'' beveelde Niall me serieus. ''Maar iedereen kan het zien'' zei ik. Niall keek rond zich. Meteen pakte hij me vast bij mijn arm en trok me mee het jongens wc in. Hij opende een hokje en duwde me er voorzichtig in. Niall sluitte de hokje en keek me serieus aan. ''Kus me'' beveelde Niall me. Zou ik het doen? Ik twijfelde zo hard dat ik niet helder kon na denken. Opeens voelde ik de lippen van Niall op die van mijne. En bom vol vlinders ontplofte in mijn buik. Dit voelde zo goed maar aan de andere kant ook slecht. Niall's handen gingen naar mijn heupen en ik zette mijn handen rond Niall's nek. Zijn lippen pasten perfect op die van mijne. Damn, hij zoende goed. Niall's tong wreef over mijn onderlip en zonder twijfeling opende ik mijn mond. Onze tongen speelden een leuk spelletje. Dit voelde zo fijn van binnen. Ik verlangde er naar. Toen pas dringde er me door wat ik deed ik kuste Niall! Terwijl ik een vriendje had. Ik kon Harry dit niet aan doen. Meteen duwde ik Niall weg en hij keek me geschrokken aan. ''Je zei maar een kus!'' riep ik woedend. Niall keek me bang aan en deed een stap achteruit. ''Waarom deed je dit?'' siste ik hem en kwam dichter bij hem staan. ''I-ik weet het niet, he-het ging echt perongeluk.. sorr-y'' Stotterde Niall. ''Je weet goed genoeg dat ik Harry heb!'' riep ik kwaad en tikte hem aan. Niall deed nogmaals een stap achteruit waardoor hij nu tegen de hok-deur botste. Ik keek hem boos aan en duwde hem ruw aan de kant. Ik deed de deur open. ''Praat nooit meer met me'' zei ik en deed de hok-deur ruw dicht. Wat dacht hij nou wel? Dat hij me zomaar kon kussen? Dacht het niet. Ik liep de jongens wc uit en liep de schoolgebouw uit. Ik wou eventjes frisse lucht. Ik liep naar de schoolplein en ging zitten op een bankje. Ik zuchte. Waarom deed hij dat? Is Niall ook homo? Is hij verliefd op me? Of was het gewoon pure lust. Maar èèn ding wist ik zeker. Ik ben verliefd.
2 kudo's voor volgende hoofdstuk!
Niall was gisteren jarig! Happy Birthday Niall, we love you xx
Reageer (1)
omg drama!
1 decennium geledenje schrijft zeer goed!