~ Hold 1 Louis Tomlinson
Deze hoofdstuk is saai, maar 1ste hoofdstukken zijn altijd saai, toch? ^^
Met veel tegenzin liep ik het klaslokaal binnen. Vandaag had ik dubbel pech. èèn omdat het school was en twee omdat Harry thuis ziek ligt. Ik zuchte en liep helemaal achteraan in de klas en nam plaats.Ik buigde geërgerd naar mijn boekentas en haalde mijn boeken voor wiskunde uit. Ik plofte ze met een harde knal neer op de bank. Waardoor ik het aandacht van de hele klas kreeg. Gelukkig was de leerkracht er nog niet. Net op dat moment zag ik iemand naast me staan. Ik schrok eventjes en keek naar het schim die naast me stond. Het was Niall. Ik haalde opgelucht adem. ''Man, je liet me schrikken'' zei ik licht geirriteerd en keek weer voor me. Ik hoorde Niall grinniken. ''Mag ik naast je?'' vroeg Niall. Ik keek weer naar Niall. Niall keek me afwachtend aan. Ik trok mijn wenkbrauwen op en schudde mijn hoofd. ''Oh, oke...'' mompelde Niall en wou net gaan. ''Natuurlijk mag je naast me, sukkel'' zei ik en grijnsde. Niall glimlachte tevreden en nam naast me plaats. Niall's benen schuurden 'perongeluk' langs die van mijnen waardoor ik een rilling kreeg. Niall haalde met veel moeite zijn boeken van wiskunde er bij en zijn pennenzak. Oh ja. Ik was mijn pennenzak thuis vergeten. Ik zuchte hard genoeg dat Niall het hoorde. Niall keek me vragend aan. ''Pennenzak thuis vergeten'' antwoordde ik en tikte met mijn vingers op de bank. Niall grinnikte en begon te rommelen in zijn pennenzak. Uiteindelijk haalde hij een pen en zette het voor me. ''Thanks bro'' bedankte ik hem. Niall glimlachte zijn tanden bloot en keek weer voor zich. Nu dat Niall het niet door had chekte ik hem van kop tot teen. Niall had een nette blauwe shirt aan met daar onder een beige chino met grijze all stars. Het stond hem eerlijk gezegd wel goed. Na dat ik hem van kop tot teen heb bekeken had kwam de leerkracht klunzig binnen waardoor ik Niall hoorde grinnikte. Ik zelf begon automatisch ook de grinniken en schudde met mijn hoofd. ''Oke leerlingen, we gaan beginnen met les!'' Wou de vrouw streng overkomen wat net mislukte. En nu 1 uur volhouden. Ik zuchtte zachtjes en probeerde aandachtig te luisteren wat de leerkracht zei. Wat redelijk mislukte. Ik kon mijn ogen niet afhalen van Niall. Hij was zo aantrekkelijk. Zijn mooi blonde haren en mooi lach en.. STOP. waar mee ben ik bezig? Niall is gewoon een goeie vriend van me meer niet, en meer zou het ook nooit worden. Want ik heb Harry. En Harry is perf-ect. Ik glimlachte om mijn gedachten en richtte me weer voor me.
Reageer (2)
Deze verhaal is gewoon fantastish!
1 decennium geledenLouis is verherliieeffddd )
1 decennium geleden