Foto bij Proloog

Hello my dear readers :) Dit is mijn eerste storie tot nu toe! En deze proloog is behoorlijk saai en mislukt! Sorry, maar het verhaal word (hopelijk) leuker! ^^ I'll try my best(: + Advies mag altijd! :p

Ik was homo. Eigenlijk ben ik het nog steeds, ik heb zelfs een vriendje. Harry. Vroeger waren we beste vrienden, we deelden alles met elkaar en deden echt alles samen. Tot dat ik gevoelens voor hem kreeg en hij uiteindelijk voor mij. Ik ken Harry al sinds de 1ste leerjaar. Geloof me , Harry is de beste vriendje ooit. Ik ben zo blij met hem. Als we samen de school binnen gaan, hand in hand. Horen we achter ons scheldwoorden zoals : ''vieze homo's'' Het doet een beetje pijn. Maar zo lang ik Harry bij me heb gaat er niks stuk. Ik en Harry liepen samen het school gebouw binnen. Leuk, het was de eerste schooldag. niet dus. Ik liet Harry's hand los en deed mijn kluisje open, ik stopte mijn boeken er in en deed weer mijn kluisje dicht. Harry stond naast me geleund tegen een kluisje en keek met opgetrokken wenkbrauwen me aan. ''Wat?'' vroeg ik en keek Harry niet-begrijpend aan. ''Draai je eens om, dat jochie tikt je al de hele tijd aan'' Antwoordde Harry en grinnikte. Ik draaide me om en inderdaad er stond een jongen die net iets kleiner was dan mij. Ik keek recht in de blauwe ogen. De jongen keek me zenuwachtig aan. ''uh, i-ik ben hier nieuw'' stamelde hij en glimlachte onzeker. ''Dus?'' vroeg ik en leunde tegen mijn kluisje. ''Ik... laat maar'' mompelde de jongen en draaide zich. Hij wou net gaan maar ik was hem voor. Ik hield zijn arm vast waardoor de jongen zich omdraaide en me onzeker aan keek. ''Louis'' zei ik en stak mijn hand. ''Niall'' glimlachte de jongen en schudde mijn hand. Ik kreeg van binnen een raar gevoel. Wat was dat nou? Oke fuck it. Niall heette dus de jongen. Niall de blonde mysterieuze nieuwe leerling.

Reageer (4)

  • 5SOS1D

    aboo

    1 decennium geleden
  • PumpYourFace

    Prima, verduuurr x

    1 decennium geleden
  • HazzaXx

    Superr!
    Snel verder x

    1 decennium geleden
  • ThingsICant

    Hhaha is niet erg hoor! En je proloog is al goed! + abo :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen